سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت، از دستگیری پدر و دختری خبر داد که با ترفند سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال، شهروندان را فریب داده و از این طریق، بیش از هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند.

سرهنگ گودرزی در این‌باره گفت:

با مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان سرمایه‌گذاری در زمینه ارز‌های دیجیتال، موضوع در دستور کار پلیس فتا پایتخت قرار گرفت. فرد شاکی در بیانات خود عنوان نمود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با یک پدر و دختری آشنا شدم که مدعی بودند سرمایه‌گذاری‌های بزرگ و پربازده در بستر رمزارز‌ها انجام می دهند، و بعد از جلب اعتمادم مبلغ یک میلیارد ریال جهت سرمایه‌گذاری برایشان واریز کردم، ولی بعد از مدتی دیگر جواب من را ندادند و متوجه کلاهبرداری شدم.

 

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

او ادامه داد:

کارشناسان پلیس فتا در بررسی‌های اولیه متوجه شدند این پدر و دختر که از سابقه‌داران جرائم سایبری هستند، مدتی است با پوشش کارشناسان ارز دیجیتال در محدوده تهران اقدام به فعالیت مجرمانه می‌کنند… پس از تشریفات قضایی، مجرمان در حالی که مشغول کلاهبرداری از شخص دیگری بودند، دستگیر و به پلیس فتا منتقل شدند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به افزایش تعداد شکات این پرونده به بیش از ۴۰ نفر، عنوان داشت:

با اقدامات تکمیلی، مشخص شد این پدر و دختر تنها اعضای این باند کلاهبرداری نبودند و دو نفر دیگر نیز در این تیم فعالیت می‌کردند که در ادامه شناسایی و دستگیر شدند.

در همین حال، سرهنگ محمدرضا رضایی، رئیس پلیس فتا استان کرمان نیز از دستگیری تعدادی کلاهبردار خبر داده که در قالب یک شرکت صوری و با تبلیغات گسترده تحت عنوان سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال، اقدام به کلاهبرداری ۱۸۰ میلیارد ریالی از ۱۳۰ نفر از شهروندان کرمانی کرده بودند.

به گزارش سرهنگ رضایی، ۴ متهم اصلی این پرونده هم شناسایی و دستگیر شده‌اند.

منبع : mizanonline.ir

درباره داوود رحمانی

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار