برند مطرح و سرشناس گوچی در اقدامی بسیار جالب در جهت پیشرفت Web3 اجازه داد تا مشتاقان ارزهای دیجیتال بتوانند محصولات شرکت گوچی را با Apecoin خریداری کنند. اکنون گوچی 12 دارایی دیجیتال و Apecoin را به عنوان راه های پرداختی پذیرفته و این قدم بزرگی در جهت فراگیر شدن کریپتو خواهد بود.

 

گوچی اولین برند پذیرنده Apecoin برای پرداخت

غول فشن ایتالیایی اولین برندی شده است که استفاده از Bored Ape Yacht Club-affiliated Apecoin (APE) را به عنوان شیوه پرداخت پذیرفته و خریداران این کمپانی می توانند از این قابلیت جدید بهره ببرند.

این خبر که روز دوشنبه فضای مجازی و رسانه ها را پرکرد باعث می شود تا  پروژه ApeCoin جان تازه ای گرفته و کاربرد ارزهای دیجیتال در بین کاربران بیشتر از قبل شود.

طبق این خبر جنجالی مشتریان آمریکایی برند گوچی می توانند تمام محصولات موجود در فروشگاه را با استفاده از Ape خریداری کنند که زیرساخت های مربوط به پرداخت توسط شرکت Bitpay ارائه شده است. شرکت Bitpay همان شرکت معروفی است که پرداخت تئاترهای AMC با ارزهای دیجیتال را امکان پذیر نموده است.

این در حالی است که بازار ارزهای دیجیتال این روزها وضعیت خرسی داشته و با این وجود شرکت گوچی امسال فعالیت خود برای ورود ارزهای دیجیتال به کسب و کار خود را آغاز نموده است.

مثلاً در ماه فوریه امسال بود که شرکت گوچی با کالکشن ان اف تی «SUPERGUCCI» وارد دنیای NFT ها شد و این ماه نیز در ادامه کارهای گذشته خود کالکشن جدیدی از NFT ها با نام «Gucci Grail» را روانه بازار کرد.

همچنین در ماه می شرکت گوچی اعلام کرد که در 111 فروشگاه خود در شمال آمریکا پرداخت با 12 ارز دیجیتال را می پذیرد که این ارزها شامل بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، بیت کوین وراپد، لایت کوین، دوج کوین و حتی شیبا اینو می شود.

در ادامه این اقدامات مثبت در جهت فراگیری ارزهای دیجیتال، بسیاری از سلبریتی ها بعد از اضافه شدن این قابلیت به شرکت گوچی در قالب توئیت پرداخت خود با کریپتو برای خرید را در معرض دید هواداران خود قرار دادند.

 

منبع: cointelegraph

 

 

 

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار