سرمایه گذاران و شرکت های مدیریت دارایی مشتاقانه منتظر تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در این هفته در مورد ده ها درخواست مجوز برای ETF بیت کوین نقطه ای هستند. با توجه به تاثیر بالقوه اما گسترده این خبر بر قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، چگونه می توانیم بلافاصله از تایید این ETF های نقطه ای مطلع شویم؟
به گفته Deblock، این افراد و سازمان‌ها امیدوارند که پذیرش این محصولات منجر به سرازیر شدن میلیاردها دلار به بازار ارزهای دیجیتال شود، اگرچه برای تحقق این امر به عوامل بسیاری دیگر نیاز است.
انتظارات برای تصمیم گیری در روزهای آینده تا حدی به دلیل ضرب الاجل کمیسیون بورس و اوراق بهادار در 10 ژانویه برای اولین پرونده های جدید برای پاسخگویی از Arch Invest و 21 Shares افزایش می یابد.
با این حال، برخی از تحلیلگران خاطرنشان کردند که تنظیم کننده ها استقلال قابل توجهی در فرآیند تصمیم گیری دارند. و ممکن است باعث شود روند دوباره به تاخیر بیفتد.
البته هفته گذشته با مثبتی به پایان رسید. زیرا صرافی عجله کرده است تا برای هر صندوقی که ارائه می دهد، فرم جدید 19b-4 را ثبت کند.
بازار این هفته مشتاقانه وب سایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار را برای اخبار مربوط به این پرونده ها رصد خواهد کرد. زیرا هر خبر کلی در مورد تایید این ETF ها احتمالا ابتدا منتشر خواهد شد.

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

در همان زمان، انتظار می‌رود که شرکت صادرکننده یک فرم ثبت نام اصلاح‌شده S-1 برای ETF‌های بیت‌کوین نقطه‌ای، که شامل مقرراتی در مورد دریافت‌کننده کارمزد، نام شرکای مجاز و شامل حذف سایر طرح‌های پیشنهادی است، ارسال کند.
فرآیند تایید این ETF ها از دو بخش تشکیل شده است. ابتدا باید فرم 19b-4 و سپس فرم S-1 تایید شود. پس از تایید این دو فرم، امکان معامله ETF برای برخی از این شرکت ها وجود خواهد داشت که به گفته ارائه دهندگان خدمات آنها قبل از تایید آماده است.
نمایندگان پنج موسسه مالی به رویترز گفتند که تغییرات نهایی در فرم‌های S-1 خود را با تنظیم‌کننده‌ها در میان گذاشته‌اند و انتظار دارند تا اواخر روز سه‌شنبه یا چهارشنبه هفته آینده برای اصلاحیه ارائه و تاییدیه دریافت کنند. این خبر نشان دهنده راه اندازی یک وب سایت ETF بیت کوین در اواخر همان هفته است.
با این حال ، هنوز مشخص نیست که چگونه کمیسیون اوراق بهادار و بورس تصمیمات خود را اعلام می کند. آژانس می تواند همه موارد را به طور همزمان تصمیم بگیرد یا برخی از برنامه ها را بپذیرد ، دیگران را رد کند یا آنها را به تأخیر بیندازد.
هر تصمیمی که ممکن است توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده یا خود شرکت مدیریت دارایی اعلام شود. همچنین ممکن است در پایگاه داده الکترونیکی آژانس، EDGAR، پست شود. سخنگوی سازمان بورس اوراق بهادار پیش از این در پاسخ به سوال دبلاک گفت: ما در مورد تک تک موارد اظهار نظر نمی کنیم.

 

این سخنگو توضیح داد:

به طور کلی، اگر SEC درخواست را تأیید کند، تصمیم در Edgar منتشر می شود. هر تصمیم کمیته مربوط به فرم 19b-4 ابتدا در وب سایت ما و سپس در ثبت فدرال، مجله رسمی دولت ایالات متحده منتشر می شود.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار