از سال 2024، بلک راک سه رویداد مهم را شناسایی کرد که می‌توانند به طور قابل توجهی بر بازار ارز دیجیتال تأثیر بگذارند. این بینش برای سرمایه گذارانی که در بازار کریپتو فعال هستند و به دنبال تصمیم گیری آگاهانه هستند بسیار مهم است.

قدرت پیش‌بینی نشده اقتصاد ایالات متحده

برخلاف سناریوهای پیش‌بینی‌شده «فرود سخت یا نرم»، اقتصاد ایالات متحده یک مسیر رشد شگفت‌انگیز را در طول سال ۲۰۲۳ نشان داد. بلک‌راک گفت:

رشد تولید ناخالص داخلی ایالات متحده، به طور مستمر در تمام سال شتاب گرفت و از انتظارات پیشی گرفت.

این حرکت خلاف انتظارات، که توسط رشد قوی تولید ناخالص داخلی و مشوق‌های مالی قابل توجهی مانند قانون کاهش تورم (IRA) و قانون CHIPS ایجاد می‌شود، یک پس‌زمینه منحصربه‌فرد برای بازار ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد.

با وجود نرخ بهره بالاتر، انعطاف پذیری اقتصاد ایالات متحده نشان دهنده بهبود اعتماد سرمایه گذاران است. این اعتماد را می توان به دارایی های دیجیتال نیز تعمیم داد. با این حال، عملکرد قوی اقتصادی ایالات متحده سؤالاتی را در مورد سیاست پولی آتی فدرال رزرو ایالات متحده ایجاد کرده است که تأثیر غیر مستقیم بر بازار پول دارد.

 

 

چشم‌انداز نقدینگی پس از اقدامات فدرال رزرو

در ابتدا، بحران نقدینگی اجتناب ناپذیر به نظر می رسید. زیرا انتظار می رفت که نرخ بهره فدرال رزرو در سال 2023 زیر 4.5 درصد باقی بماند. با کمال تعجب، پس از چندین افزایش، نرخ به 5.25٪ رسید. به دنبال نگرانی ها در مورد بانک سیلیکون ولی، نقدینگی افزایش غیرمنتظره ای داشت.
واگرایی سیاست پولی منجر به بازدهی قوی برای بازار سهام ایالات متحده، به ویژه نسبت به سایر کشورها شد. این واقعیت می تواند به بازار کریپتو نیز سرایت کند. وضعیت غیرمعمول نقدینگی در ایالات متحده ممکن است بر رفتار سرمایه گذاران ریسک، از جمله ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد.

 

 

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

 

عملکرد اقتصادی چین و تأثیر جهانی

افزایش تقاضای جهانی پس از خروج چین از قرنطینه کووید در اوایل سال 2023 محقق نشد. بازگشت چین برای کاهش تورم و تأثیر آن بر قیمت کالاها، یکی دیگر از توضیحات اقتصادی برای ادامه تورم ژاپن و عملکرد بهتر سهام است.
این تفاوت ها پیامدهایی برای محیط اقتصاد جهانی دارد و می تواند بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد، به خصوص اگر این روندها بر ریسک پذیری سرمایه گذاران و جریان سرمایه جهانی تأثیر بگذارد.

 

 

۳ رویدادی که ممکن است بر بازار کریپتو در سال ۲۰۲۴ تأثیر بگذارد

با شروع سال 2024، بلک راک نوسانات بازار را پیش بینی می کند. این محیط که با همبستگی مثبت بین سهام و اوراق قرضه و تورم بالا مشخص می شود، چالش ها و فرصت های منحصر به فردی را برای سرمایه گذاران در بازار کریپتو ایجاد می کند.
مهم ترین:
تداوم تورم: اگرچه مایلیم باور کنیم که “رکود تورمی” تحت کنترل قرار گرفته است، تورم بخش خدمات ممکن است تا سال 2024 ادامه داشته باشد. این سناریو می‌تواند بر احساسات سرمایه‌گذاران نسبت به دارایی‌هایی مانند ارزهای دیجیتال، که اغلب به‌عنوان پوششی در برابر تورم دیده می‌شوند، تأثیر بگذارد.
معاملات آتی دلار آمریکا: با توجه به نگرانی‌های مالی و نوسانات کسری بودجه ایالات متحده، احتمال فشار نزولی بر دلار آمریکا سؤالاتی را در مورد جذابیت ارزهای دیجیتال به عنوان دارایی‌های جایگزین ایجاد می‌کند.
پتانسیل بازار اروپا: چشم انداز خوش بینانه برای رشد درآمد و هزینه مصرف کنندگان اروپایی ممکن است بر محیط اقتصاد کلان و به طور غیرمستقیم بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد.

 

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار