علاقه سرمایه گذاران به صندوق های قابل معامله بیت کوین (BTC) (ETF) که اخیراً در ایالات متحده راه اندازی شده اند زیاد است.
بر اساس داده های گردآوری شده توسط BitMX Research، در پایان روز ششم معاملات، ورودی خالص به ETF های بیت کوین به 33.1 میلیون دلار رسید.
بیشتر ورودی‌ها در صندوق‌های مبادله بیت‌کوین نقطه‌ای از تقاضا برای Fidelity ETF (FBTC) بود که مبلغ قابل توجهی 222.3 میلیون دلار را به همراه داشت. در رتبه بعدی ETF بلک راک بیت کوین اسپات با نماد IBIT قرار داشت که در مجموع 201.5 میلیون دلار سرمایه جذب کرد.
در همین حال، ETF بیت کوین نقدی Invesco 63.4 دلار بود. Ark21Shares 62.6 دلار; Bitwise (56.7 دلار به BITB)؛ توکن VanEck HODL 14.2 دلار و توکن WidsomTree BTCW 2.9 دلار ریخته شد.
درست است که ETF‌های بیت‌کوین نقطه‌ای عمدتاً توسط جریان‌های ورودی هدایت می‌شوند، اما ETF مرتبط با مقیاس خاکستری، GBTC، بیش از 590 میلیون دلار جریان ورودی را در ششمین روز معاملات خود مشاهده کرد که ارزش کارمزد بیشتری نسبت به سایر ETF‌ها داشت.

 

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

علاوه بر این، جریان های خروجی GBTC را می توان حداقل تا حدی به سرمایه گذاران سودجو نسبت داد. شایان ذکر است که از زمان راه اندازی GBTC در هفته گذشته، 2 میلیارد دلار خروج از ETF بیت کوین وجود داشته است.
قابل ذکر است، ETF های بیت کوین نقطه ای که توسط BlackRock، Fidelity و Bitwise مدیریت می شوند، در بین 10 ETF برتر ایالات متحده در هفته گذشته قرار داشتند.
علاوه بر این، ارزش ETF بیت کوین نقطه ای که توسط Grayscale و Fidelity مدیریت می شود تنها در پنج روز از 1 میلیارد دلار گذشت.
تاثیر کلی ETF های بیت کوین بر بازار سهام همچنان قابل مشاهده است، اما بسیاری از کارشناسان و سرمایه گذاران در حال حاضر شاهد تغییر آن هستند.
ویجی بویاپاتی، مدافع و نویسنده بیت کوین معتقد است که ETF بیت کوین نقطه ای پتانسیل افزایش چشمگیر سرمایه گذاری در بیت کوین را دارد.
منبع: coingape.com
لینک مقاله: ETF بیت کوین یک بار دیگر افزایش می یابد، در 6 روز 33 میلیون دلار جذب می کند

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار