مایکل ون دی پوپ (Michaël van de Poppe) تحلیلگر شناخته شده دنیای کریپتو که از رشد قیمت بیت کوین شگفت‌زده شده است، می‌گوید که چرخه صعودی فعلی می‌تواند زمینه را برای رکوردشکنی و عبور قیمت از ۲۵۰ هزار دلار آماده کند.

به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، بیت کوین اکنون در حدود ۴۷۳۹۰ دلار معامله می‌شود و این هفته در حدود ۱۰ درصد رشد را به ثبت رسانده است. بر همین اساس، مارکت کپ بیت کوین از ۹۲۹ میلیارد دلار عبور کرد که همین مساله فشار خرید روی بیت کوین را ثابت می‌کند.

مایکل ون دی پوپ درباره بازگشت قدرتمند گاوها می‌گوید:

منصفانه بگویم، من از قدرت فعلی بیت کوین شگفت‌زده شده‌ام. در حال حاضر قیمت ۴۷۳۹۰ دلار است. به نظر می‌رسد قبل از هاوینگ ما به نیازمند نقدینگی در بالاتر از سقف‌های (محلی قبلی) و حتی بالاتر از سطح ۵۱٬۸۰۰ دلار هستیم. بازارها قوی هستند و کاهش ۲۰ درصدی بیت کوین یک فرصت خرید است.

به گفته این تحلیلگر، جریان‌های ورودی به بیت‌کوین از طریق صندوق‌های ETF اسپات، کاتالیزوری برای رسیدن پادشاه کریپتو به قیمتی بیش از ۲۵۰۰۰۰ دلار خواهد بود.

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

ون دی پوپ توضیح داد:

جریان ورودی به ETFهای بیت کوین بیش از ۱.۸ میلیارد دلار در چند هفته اول است. اگر حجم خروجی از صندوق Grayscale را در نظر نگیریم این مقدار بسیار بیشتر خواهد بود. با این حساب، شروع یک چرخه صعودی و رسیدن بیت کوین به بالای ۲۵۰۰۰۰ دلار چندان بعید نیست.

با توجه به ارزش فعلی بیت کوین و ادامه حرکت صعودی در شبانه‌روز گذشته، این تحلیلگر پیش‌بینی خود را ارتقا می‌دهد و می‌گوید که قیمت تا قبل از هاوینگ بعدی بیت کوین، به بالای ۵۵۰۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

مایکل ون دی پوپ توضیح داد که سقف احتمالی قیمت در این دوره محدوده قیمتی بین ۴۸ تا ۵۰ هزار دلار است اما با توجه به میل و رغبت گاوها، احتمال عبور از مقاومت‌های ۵۳ و یا حتی ۵۵ هزار دلار نیز وجود دارد. او انتظار دارد که آلت کوین‌ها در این حرکت صعودی از BTC پیروی کنند.

ون دی پوپ گفت:

آلت کوین‌ها به آرامی از بیت کوین پیروی می‌کنند. این چرخه احتمالا بین ۱۰ تا ۱۵ تریلیون دلار به اوج خود می‌رسد.
به گفته کوین گکو (CoinGecko)، ارزش فعلی بازار آلت کوین‌ها در حدود ۰.۹ تریلیون دلار است.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار