صرافی پیشتاز کوین بیس (Coinbase) که چند ماهی حرف و حدیث پشت سرش بسیار زیاد بود. در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرده است که قصد اضافه کردن چندین ارز دیجیتال جدید را به لیست ارزهای خود را دارد.

این صرافی در آخرین خبر خود لیست 19 تایی از ارزهای دیجیتال ها را منتشر نموده و اعلام کرده که احتمالاً تعدادی از ارزهای دیجیتال موجود در این لیست را به کوین بیس اضافه خواهد کرد. نام این دارایی های جدید که احتمال دارد داخل صرافی لیست شود به ترتیب حروف الفبای لاتین به شرح ذیل است:

Ampleforth, Band Protocol, Balancer, Blockstack, Curve, Fetch.ai, Flexacoin, Helium, Hedra Hashgraph, Kava, Melon, Ocean Protocol, Paxos Gold, Reserve Rights, tBTC, The Graph, THETA, UMA و WBTC

اگر دقت کرده باشید داخل این لیست نام چندین توکن دیفای (DeFi) آینده دار مثل Ampleforth، Balancer، Kava، Curve، Band Protocol و Ocean Protocol آمده است. جالب اینجاست که صرافی کوین بیس احتمال دارد تا توکن های پیروی کننده از قیمت طلا و بیت کوین با نام های wBTC، tBTC و Paxis Gold را نیز به لیست ارزهای دیجیتال موجود خود اضافه کند.

ارز دیجیتال Ampleforth

تا این لحظه صرافی کوین بیس به عنوان صرافی شهرت دارد که معمولاً تنها ارزهای دیجیتال کمی را لیست کرده و همه آن ها باید دارای استاندارد بالا و غیرمتمرکز باشند. البته چندین بار این موضوع را نادیده گرفت و در اواسط سال 2018 بود که 30 ارز دیجیتالی را به یکباره وارد لیست ارزهای صرافی نمود.

علاوه بر این معمولاً هر ارز دیجیتالی که داخل صرافی کوین بیس لیست می شود بلافاصله قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند زیرا بسیاری از سرمایه گذاران در صرافی کوین بیس منتظر خرید این ارزهای دیجیتالی آینده دار هستند.

اگر نگاهی به تاریخچه این صرافی بیندازیم متوجه می شویم که در دو سال گذشته این صرافی وضعیت 75 ارز دیجیتالی را مورد بررسی قرار داده و تنها 31 ارز از این بین برای لیست شدن داخل این صرافی انتخاب شده اند.

شما فکر می کنید چه ارزهای دیجیتالی به زودی داخل صرافی کوین بیس لیست خواهد شد؟

منبع: Coingape

1 نظر

  • Mansour ahmad loni
    ارسل شده 28 جولای 2022 11:34 ب.ظ 0Likes

    Tanks

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار