هاوینگ یکی از مهمترین اتفاقات در رابطه با بیت کوین و به طور کلی ارزهای دیجیتال است که همیشه در گذشته و در بلندمدت تاثیر مثبتی بر قیمت داشته است. در این مقاله توضیح می‌دهیم که چگونه یک هاوینگ می‌تواند بر قیمت بیت‌کوین تأثیر بگذارد و چگونه قیمت احتمالاً در کوتاه‌مدت و بلندمدت پس از هاوینگ آینده در آوریل امسال (آوریل 1403) واکنش نشان می‌دهد.

چرا هاوینگ بر قیمت بیت کوین تأثیر می‌گذارد؟

هاوینگ یک رویداد برنامه ریزی شده در سطح پروتکل بیت کوین است که پاداش استخراج هر بلوک در شبکه را در فواصل دوره ای 4 ساله (پس از هر 210000 بلاک) به نصف کاهش می دهد. اولین نصف کردن بیت کوین در سال 2012 اتفاق افتاد و سپس پاداش استخراج هر بلوک از 50 به 25 بیت کوین کاهش یافت. نصف شدن بعدی به ترتیب در سال های 2016 و 2020 رخ داد که پس از هر کدام از آنها پاداش استخراج بلاک های شبکه بیت کوین به ترتیب به 12.5 و 6.25 BTC رسید.
تحلیلگران اغلب از سهام به عنوان دارایی بلندمدت صعودی یاد می کنند، زیرا عرضه سهام جدید به خالص را کاهش می دهد و در نتیجه می تواند دارایی را در طول زمان ارزشمندتر کند. البته باید به خاطر داشت که طرف دیگر موضوع کاهش طراحی، میزان تقاضا است و این تئوری که نصف شدن بیت کوین را در طول زمان ارزشمندتر می کند، بر این فرض استوار است که تقاضا برای این ارز دیجیتال نیست. نزول کردن. . بیشتر در طول زمان؛ یعنی کم و بیش ثابت ماندن یا گسترش یافت.

 

 

تأثیر هاوینگ‌های قبلی بر قیمت بیت کوین

 سه هالوی«گ گذشته ، بدون استثنا ، منجر به افزایش قابل توجه قیمت در دراز مدت شده است. به طور دقیق تر، پس از هاوینگ اول، هاوینگ دوم و هاوینگ سوم، قیمت بیت کوین به ترتیب 9500، 3000 و 730 درصد رشد کرد تا اینکه به اوج چرخه طولانی رسید.
با توجه به مسئله کاهش سرعت عرضه واحدهای جدید بعد از هر هاوینگ و همین طور داده‌های تاریخی، می‌توان گفت کارشناسان در رابطه با افزایش قیمت بیت کوین بعد از این رویداد اتفاق‌نظر دارند. بنابراین، در ادامه این مطلب پیش‌بینی‌های تحلیلگران درباره اهداف قیمتی بیت کوین بعد از هاوینگ پیش رو را بررسی خواهیم کرد.

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

پیش‌بینی‌ها از قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ

با توجه به اهمیت هاوینگ برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال، مجموعه‌ها و کارشناسان زیادی پیش‌بینی خود از هدف قیمتی بیت کوین بعد از این رویداد را منتشر کرده‌اند که برخی از آنها در ادامه آمده است. فقط در نظر داشته باشید این تحلیلگران در ارائه پیش‌بینی‌های خود عمدتاً عواملی غیر از هاوینگ، مثل تأیید ETFهای نقدی بیت کوین در آمریکا را هم در نظر گرفته‌اند.

نام شرکت/ شخص قیمت پیش‌بینی‌شده
کریپتو کوانت ۱۶۰٬۰۰۰ دلار
پنترا کپیتال ۱۴۸٬۰۰۰ دلار
کوین کدکس ۱۷۰٬۰۰۰ دلار
مدیر استراتژی جمینای ۱۰۰٬۰۰۰ دلار

با اینکه تحلیلگران اختلاف‌نظری درباره رشد بیت کوین بعد از هاوینگ در بلندمدت ندارد، عده‌ای معتقدند این رویداد می‌تواند طبق قاعده سنتی «با شایعه بخر و با خبر بفروش»، در روزهای ابتدایی و برای کوتاه‌مدت با کاهش قیمت بیت کوین به‌دلیل ذخیره سود بخشی از بازار همراه باشد.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار