جاستین سان خالق ارز ترون (TRX) به تازگی اطلاعات بیشتری در مورد همکاری خود با BitTorrent منتشر کرده است، بر اساس توئیت جنجالی جاستین سان راه اندازی سیستم پرداخت های غیر متمرکز را به سیستم های هوش مصنوعی (AI) مثل ChatGPT پیشنهاد خواهد داد.

در این توییت جاستین سان علناً اعلام کرده است که ترون به عنوان یک استیبل کوین پیشتاز در صنعت مالی چارچوبی را برای پراخت های غیرمتمرکز برای سیستم های هوش مصنوعی مثل ChatGPT و OpenAI در نظر خواهد گرفت. پ

طبق گفته های جاستین سان این چارچوب شامل درگاه پرداخت هوش مصنوعی، سیستم قراداد هوشمند زنجیره ای و SDK و پروتکل لایه پرداخت در این زنجیره خواهد شد.

ترون این قابلیت را خواهد داشت تا جستجوهای کاربران و یافته های هوش مصنوعی را با استفاده از معماری قرارداد هوشمند سیستم به شکل فایل غیر متمرکز BitTorrent ذخیره سازی کند.

 

مهر تأییدی برای ترون

مشخصاً چنین تغییرات و اقداماتی از سمت ارز ترون می تواند باعث افزایش اعتماد سرمایه گذاران به این ارز شود. سنتیمنت بازار نشان مید هد که در طول چند روز اخیر با وجود ابتکارات جدید ترون، احساسات مثبتی نسبت به ترون در جریان است.

از طرف دیگر توسعه دهندگان ارز ترون این روزها بر روی بهبود شبکه ترون فعالیت می کنند که این نیز می تواند مشوقی برای حرکت سرمایه گذاران به سمت این ارز دیجیتالی باشد.

به نحوی که شاهد افزایش نوسانات TRX در روزهای اخیر هستیم و این در حالی است که برای مدتها این ارز به آرامش نسبی رسیده بود. ارز ترون حتی از نظر حجمی نیز پیشرفت کرده که یک اتفاق مثبت برای این ارز ساکن مانده به حساب می آید.

به طور کلی می توان گفت بعد از تغییرات اخیر ارز ترون با نرخ تأمین مالی بالا در بایننس که منعکس کننده تقاضای بازار مشتقات نسبت به این ارز است، در وضعیت بسیار خوبی به سر می برد که خود یک خبر خوب برای بازار استیبل کوین ها است.

 

منبع: Coincu

 

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار