مایکل ون د پاپ، تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، احتمال پایان اصلاح قیمت بیت کوین و روی آوردن بازار به سمت آلت کوین ها در دو هفته آینده را اعلام کرده است.
به گزارش Wilkes و به نقل از بیت کوین سیستم، مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، نظر خود را از ابتدای رشد قیمت آلت کوین ها به اشتراک گذاشت. در حالی که امروز، 10 فوریه 1402، قیمت بیت کوین به مرز 43 دلار رسیده و امید به توسعه در بازار زیاد است، ون دی پوپ گفت که علاوه بر سولانا و اینجسیو، راه حل های لایه دو دیگر نیز مهم هستند. او پرید. همچنین احتمال پایان اصلاح بازار و آغاز روند صعودی بعدی در زمان فعلی را برای تقویت در نظر بگیرید.

 
 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 
 

Van de Pope انتظار دارد ارزش کل بازار در دو تا سه ماه آینده به 2 تریلیون دلار برسد که از حدود 1.54 تریلیون دلار بیشتر است. وی گفت: پس از یک روند نزولی در چند هفته اخیر، سرمایه گذاران قوی وارد بازار شده اند.
این تحلیلگر برجسته گفت که انتظار دارد پس از تایید ETF نقطه ای نیز اصلاحی در قیمت بیت کوین صورت گیرد. بر این اساس، گزینه تغییر بازار به سمت آلتکوین ها در یک تا دو هفته آینده به شدت توصیه می شود. چرخشی که معمولاً قبل از جهش بیت کوین به سطوح بالاتر اتفاق می افتد. او پیش بینی می کند که بیت کوین در هفته های آینده وارد کانال 48000 تا 50000 دلاری خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار