پروژه دیفای فرکس فایننس (Frax Finance) چندی پیش یک پلتفرم وام‌دهی غیرامانی به نام فرکستال (Fraxtal) را به همراه یک بلاکچین لایه دوم ماژولار راه‌اندازی کرده است. شبکه اصلی در ابتدا برای یک سری شرکای خاص فعال است. فراکس فایننس قصد دارد تا لایه ۲ خود را تا پایان سه ماهه اول با یک فرصت ایردراپ تایید شده عرضه کند.

Fraxtal به عنوان یک رول آپ آپتیمیستیک سازگار با اتریوم عمل می‌کند که با استفاده از OP Stack توسعه یافته است. این شبکه به عنوان یک پلتفرم dapps متمرکز بر امور مالی غیرمتمرکز عمل خواهد کرد.

سم کاظمیان بنیان‌گذار فرکس نیز در توییتی به این ایردراپ اشاره کرده است. در تاریخ ۶ مارس (۱۶ اسفند) ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران، یک اسنپ شات بر اساس موجودی توکن veFXS گرفته می‌شود که به آنها امتیاز (Point) فرکستال (FXTL) داده می‌شود. این امتیاز به افرادی تعلق می‌گیرد که توکن veFXS را استیک کنند.

توزیع امتیازات FXTL که توسط الگوریتم Flox تعیین می‌شود، به حساب‌ها و قراردادهای هوشمندی که با dApp‌های خاص در Fraxtal تعامل داشته باشند، پاداش می‌دهد.

امتیازات بر اساس موجودی veFXS قفل شده در شبکه اصلی اتریوم و همچنین قرارداد veFXS مستقر در Fraxtal اعمال می‌شود. پس از این ایردراپ در هفته دوم یعنی ۱۳ مارس (۲۳ اسفند)، فعال سازی مکانیسم Flox به کاربران امکان می‌دهد تا از هر بلاک جوایزی کسب کنند. DAPPهایی که در ۴ هفته قبل برای استقرار برنامه خود زمان صرف کرده‌اند و کاربرانی که دارایی‌هایی را به Fraxtal آورده‌اند، در هر بلاکی که از این شبکه استفاده می‌کنند، امتیاز FXTL کسب می‌کنند.

 

 

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

   

نحوه شرکت در ایردراپ فرکس فایننس

۱- از این لینک وارد DAPP فرکس فایننس شوید.

۲- از بخش داشبورد وارد قسمت Frax Swap شده و توکن FXS را بخرید. سپس باید این توکن‌ها را استیک کنید.

۳- از بخش داشبورد وارد قسمت vefxs شوید. توکن‌های FXS را در این قسمت با مشخص کردن مقدار و مدت زمان قفل، استیک کنید و توکن vefxs دریافت کنید.

لازم به ذکر است، پلتفرم Convergence نیز در توییتی اعلام کرده از استیکینگ توکن‌های FXS پشتیبانی کرده و کاربران علاوه بر برخورداری از APR بالا واجد شرایط ایردراپ آتی فرکستال هم خواهند بود.

 

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار