چند روز پیش پروژه جدیدی به نام Notcoin در پیام رسان تلگرام راه اندازی شد که در مدت کوتاهی سر و صدای زیادی ایجاد کرد و میلیون ها کاربر دارد. همین الان.
در این مقاله به سوالاتی مانند NatCoin چیست و چگونه کار می کند، آیا یک پروژه معتبر است، چگونه آن را بخریم و بفروشیم، چگونه NatCoin بیشتری بدست آوریم، پاسخ خواهیم داد.

 

نات کوین چیست؟

Notcoin یک سکه بدون توکن میم مبتنی بر پلتفرم بلاک چین تلگرام و Ton (Ton یا The Open Network) است. این ارز دیجیتال با توجه به توضیحات تیم پروژه آن، با کلیک یا ضربه زدن روی صفحه گوشی در ربات تلگرام @notcoin_bot قابل استخراج و دریافت است.
طراحی ربات تلگرام NatCoin شبیه به بازی هایی است که در آن می توانید از NatCoin هایی که با لمس صفحه به دست می آورید برای خرید آیتم های خاص استفاده کنید و از این طریق به درآمد توکن خود سرعت بیشتری ببخشید. به عنوان مثال، آیتمی را خریداری کنید که می تواند تعداد نت کوین های دریافتی در هر لمس صفحه را دو برابر کند. در این بازی امکان ایجاد یک تیم (Squad)، دعوت از دوستان (فرانسه) و انجام برخی کارها برای به دست آوردن نت کوین های بیشتر وجود دارد. محتوای این وظایف عمدتاً ترویج و ارائه پروژه های مبتنی بر بلاک چین است. علاوه بر این، به هر کاربر یک سطح با توجه به امتیازات جمع‌آوری شده اختصاص می‌یابد که از برنز شروع می‌شود و تا نقره، طلا، پلاتین و الماس بالا می‌رود. و با این امتیازها با بازیکنان دیگر رقابت می کند.
همانطور که از ساختار این بازی مشخص است، داشتن درام بیشتر در صفحه اصلی ربات موجودی شما را نشان می دهد، هیچ مزیت خاصی جز ژتون برای خرج کردن در بازی و خرید آیتم های جدید و آنچه در واقع با کاربر مقایسه می شود وجود ندارد. رتبه بندی به سایر بازیکنان امتیاز آن کاربر را تعیین می کند امتیاز کاربر، که نشان می دهد هر بازیکن در ابتدا چند نات کوین استخراج کرده است، با صرف DramaCoins برای خرید آیتم های جدید، در مقایسه با موجودی، کاهش نمی یابد.

نکات جالب در مورد Notcoin

  • نات کوین یک وایت پیپر ۹ صفحه‌ای دارد که در آن هیچ چیز نوشته نشده و کاملاً سفید است.
  • اولین پیامی که در ربات نات کوین نمایش داده می‌شود این است: «این ربات چه کاری انجام می‌دهد؟ احتمالاً هیچ چیز».
  • پاول دورف، بنیان‌گذار تلگرام با کانال خود پنجمین تیم بزرگ این بازی را در اختیار دارد.
  • نام و لوگوی نات کوین دقیقاً برعکس تون کوین است (TON-NOT).
  • بسیاری از بازیکنان نات کوین با چند حساب تلگرام در این ربات فعال هستند.

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

 

آیا نات کوین معتبر است؟

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد پروژه NatCoin ممکن است با تیم توسعه اپلیکیشن پیام رسان تلگرام یا شبکه ToonCoin مرتبط باشد. به عنوان مثال پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، با ایجاد یک تیم ویژه برای کانال تلگرام خود، از این بازی حمایت کرد. این پروژه همچنین به طور مرتب در انجمن توسعه دهندگان شبکه Toon مورد بحث قرار می گیرد. علاوه بر این، صرافی های بزرگی مانند Binance، OKX، BuyBit و Kocoin از طریق تیم تلگرام و شبکه رسمی خود، تیم های درون بازی ایجاد کرده اند.
طبق آخرین آمار، بیش از 3 میلیون بازیکن در NatCoin حساب کاربری دارند و تعداد کاربران فعال روزانه بیش از 1 میلیون نفر است. این موضوع به ویژه با توجه به مرحله اولیه این پروژه، استقبال شگفت انگیزی را از سوی کاربران نشان داده است.

 

 

آیا می‌توان نات کوین را خرید و فروش کرد؟

در حال حاضر NatCoin در هیچ صرافی ارز دیجیتال خرید و فروش نمی شود و برنامه توسعه دهندگان آن برای شکل ارائه این توکن در محیط غیر بازی همچنان نامشخص است. با این حال، از آنجایی که صرافی‌های اصلی قبلاً به نوعی از بازی پشتیبانی کرده‌اند، در صورت نهایی شدن عرضه توکن‌ها در بلاک چین، این احتمال وجود دارد که در لیست پلتفرم‌های معاملاتی شناخته شده قرار گیرد.

 

 

قیمت نات کوین چقدر است؟

همانطور که در بالا ذکر شد، توکن NatCoin هنوز در محیط غیر بازی منتشر نشده است و نمی توان آن را در بازارهای ارز دیجیتال خرید و فروش کرد. بنابراین امکان تعیین قیمت وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار