تعداد تراکنش ها در بلاک چین لایه 2 شیبریوم به مرز 300 میلیون نفر نزدیک می شود. آخرین داده های ShibariumScan نشان می دهد که تعداد تراکنش ها در بلاک چین به 297 میلیون رسیده است که شامل 2.7 میلیون بلاک می شود.
تا سپتامبر 2023، شیباریوم 3 میلیون تراکنش را تکمیل خواهد کرد. این در حالی است که آخرین آمار نشان می دهد که حجم معاملات طی چهار ماه بیش از 9000 درصد افزایش یافته است. این شبکه با بازیگران اصلی ارزهای دیجیتال مانند Gate.io همکاری کرده است و به رشد مداوم آن دامن می‌زند.
این دستاورد به ویژه با توجه به کاهش فروش روزانه در شیبری حائز اهمیت است. شیبری در حال حاضر روزانه 1.96 میلیون تراکنش را ثبت می کند که این رقم در هفته گذشته دو میلیون تراکنش بوده است.
شایان ذکر است که حجم آن در ماه دسامبر به اوج خود رسید و به طور میانگین بیش از 7 میلیون معامله در روز پردازش شد.
علی‌رغم حجم معاملات چشمگیر آن، داده‌های آن‌چین از DeFiLlama نشان می‌دهد که ارزش کل شیباریوم قفل شده (TVL) شیبا حدود 833,000 دلار است.

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

 

روند برگشتی قیمت توکن شیبا (SHIB)

این رشد قابل توجه شبکه، همزمان با انتقال قابل توجهی از کیف پولی مرتبط با جاستین سان، بنیانگذار ترون است. LookOnChain گفت که این کیف دارایی‌هایی بالغ بر 4. 7 میلیون دلار از بایننس، از جمله 79.33 میلیارد SHIB به ارزش تقریبی 752,000 دلار را برداشت کرده است.

وقتی سرمایه‌گذاران بزرگ شروع به برداشت از صرافی‌ها می‌کنند، احساسات بازار اغلب صعودی می‌شود. چنین اقداماتی نشان‌دهنده بی‌میلی به فروش دارایی‌های دیجیتال است.

توجه: مقالات منتشر شده در eclubs پین فقط اهداف آموزشی دارند و نباید آن‌ها را توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار