تحلیلگران QCP Capital معتقدند که با افزایش نوسانات ETF نقطه اتریوم، ممکن است این ارز دیجیتال در نیمه اول سال جاری از بیت کوین پیشی بگیرد. البته، آنها خاطرنشان کردند که برخی رویدادها، مانند نیمه دوم یا انتخابات آینده آمریکا، بر رفتار بازار تأثیر خواهد گذاشت.
به گزارش BNcrypto، شرکت تجارت ارزهای دیجیتال QCP Capital در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که شایعات در مورد افزایش موقعیت های ETF اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده می تواند منجر به عملکرد قوی دارایی ها در آینده نزدیک شود.

 

عملکرد احتمالی بهتر اتریوم نسبت به بیت کوین

در بخشی از این گزارش آمده است:

انتظار داریم که عملکرد اتریوم در میان‌مدت از بیت کوین بهتر باشد؛ زیرا گمانه‌زنی‌ها نسبت به تأیید بالقوه ETF اسپات اتریوم در حال افزایش است.

 

کیوسی‌پی کپیتال در این گزارش به اجرای هاوینگ بیت کوین طی سه ماه آینده اشاره می‌کند. هرچند، بازار ارزهای دیجیتال مانند گذشته تحت‌تأثیر شرایط اقتصاد جهانی است. علاوه‌بر این،  روند قیمت بیت کوین می‌تواند از رویدادهایی تأثیر بپذیر که هم‌اکنون در سراسر جهان در حال رخ‌دادن هستند.

هاوینگ بیت کوین در اواسط ماه آوریل (اواخر فروردین) و تأیید احتمالی ETFهای اسپات اتریوم در ماه مه (اردیبهشت) مهم‌ترین رویدادهای پیش رو هستند. هرچند روند بازار می‌تواند تحت‌تأثیر رویدادهای اقتصاد کلان باشد.

گمانه‌زنی‌ها در مورد تأیید ETF‌های اسپات اتریوم در حال افزایش است و لری فینک، مدیرعامل بلک راک اخیراً از اتریوم پشتیبانی کرده بود. او  از باور خود به ارزشمندبودن یک ETF اتریوم گفته بود.

باور دارم که یک ETF اتریوم می‌تواند ارزشمند باشد. این‌ها قدم‌های به‌سوی توکنیزه‌کردن هستند و واقعاً معتقدم که درحال حرکت به همین سمت هستیم.

در زمان انتشار این گزارش، قیمت اتریوم در محدوده ۲٬۵۲۰ دلار در نوسان است.

 

 

 

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

 

 

نقش انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده بر بازار

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که در ماه نوامبر برگزار می شود مورد توجه تحلیلگران قرار گرفته است. رویدادهای مهم زیادی وجود دارد. زیرا طرفداران ارز دیجیتال در بین کاندیداها قوی هستند.
در همان زمان، رهبران صنعت پیش‌بینی می‌کنند که نتیجه انتخابات تاثیر زیادی بر رتبه‌بندی و مدیریت ارزهای دیجیتال خواهد داشت. آنها می توانند جهت تولید را تعیین کنند.
هفته گذشته ETF های بیت کوین پس از سال ها توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تایید شد. این خبر مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و بحث های مختلفی را به همراه داشت
در همین حال، هفته گذشته، ETF های بیت کوین تاییدیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را دریافت کردند. این موارد توجه رسانه ها را به خود جلب کرد و بحث های زیادی را برانگیخت.
به نظر می رسد دیدگاه نامزدهای ریاست جمهوری در مورد ارز دیجیتال برای بسیاری از شهروندان این کشور مهم باشد.
به همین دلیل است که شرکت مدیریت دارایی Grayscale در دسامبر گذشته مطالعه ای با عنوان «نقش ارزهای دیجیتال در انتخابات 2024» انجام داد.
نتایج نظرسنجی نشان دهنده نگرانی فزاینده آمریکایی ها در مورد افزایش هزینه های تورم است. با این حال، او تاکید کرد که بیت کوین به طور فزاینده ای به عنوان یک محافظ در برابر تورم، وسیله ای برای ذخیره ثروت شناخته می شود. این نشان می دهد که مردم کشور علاقه زیادی به بیت کوین به عنوان یک گزینه خوب برای تورم دارند.
علاوه بر این، 46 درصد از شرکت کنندگان گفتند که باید قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال منتظر سیاست های جدید باشند. علاوه بر این، نیمی از جوانان مورد بررسی به سرمایه‌گذاران خود در ارزهای دیجیتال بالاتر از بازار سهام می‌گویند و می‌گویند که قبل از رای دادن نظرات نامزد خود را در مورد این بخش بررسی می‌کنند.

 

 

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار