از زمانی که NotCoin در تلگرام راه اندازی شد و در مدت زمان کوتاهی میلیون ها کاربر را جذب کرد، گمانه زنی ها در مورد آینده این توکن بازی و قیمت NotCoin نیز آغاز شد. اکنون که انتشار توکن NOT تایید شده است، همه منتظرند تا ببینند که توکن NOT پس از انتشار چگونه خواهد بود.
ادامه مطلب: نوت کوین چیست؟
به گزارش ارزدیجیتال، دو هفته پیش نظرسنجی انجام شد و از کاربران در مورد ارزش NatCoin پس از انتشار سوال شد. در زمان انجام این نظرسنجی که تا کنون بیش از 3700 نفر در آن شرکت کرده اند، تیم پروژه آمادگی صدور توکن NOT را نداشته است. در نتیجه، 44 درصد از شرکت کنندگان برای گزینه “بدون ارزش” واجد شرایط بودند.

 

پیش‌بینی ها از قیمت گذاری نات کوین

برخی قیمت‌های متفاوتی را برای هر واحد از این میم سکه در نظر می‌گیرند و سعی می‌کنند بر اساس تعداد سکه‌های ملی استخراج‌شده تا کنون محاسبه کنند که ارزش بازار آینده (سرمایه بازار) چقدر خواهد بود.
با این روش نمی توان قیمت ارز دیجیتال را قبل از انتشار آن پیش بینی کرد و عوامل زیادی بر این مشکل تاثیر می گذارد. با این حال، با در نظر گرفتن ارزش بازاری که در نهایت به دست می‌آید و پتانسیل پروژه، تنها می‌توان تخمین زد که آیا پذیرش قیمت نشانگر معقول است یا خیر.

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

 

 

هر یک میلیون نات کوین کمتر از یک دلار

البته اگر این تحقیق قبل از تایید توکن KnotCoin توسط صرافی ها منتشر می شد، شاهد نتایج متفاوتی بودیم. اما اگر گزینه «بدون ارزش» را تخفیف دهید، واضح است که بسیاری از مردم انتظار دارند هر 1 میلیون واحد از این ارز دیجیتال در آینده کمتر از 1 دلار ارزش داشته باشد. این بدان معناست که هر واحد NatCoin کمتر از 0.000001 دلار خواهد بود.
طبق آمار خود بازی، تعداد کل بازیکنان NatCoin اکنون 14.382 میلیارد (14.382 تریلیون) است. اگر این رقم را به عنوان نمایشی از عرضه آتی NatCoin با قیمت بالای 0.000001 دلار پیش بینی شده توسط برخی از کاربران در نظر بگیریم، ارزش بازار این MemeCoin در نهایت به 14 میلیون دلار خواهد رسید که عدد بزرگی نیست.
1 میلیون نات کوین برای هر کدام کمتر از 10 دلار
انتظار می رود این سیاست سود بیشتری نسبت به NatCoin داشته باشد. در این صورت، هر واحد کمتر از 0.00001 دلار نخواهد بود و ارزش بازاری این توکن، همانطور که در قسمت قبل فرض کردیم، نزدیک به 143 میلیون دلار خواهد بود که برای این افراد در نظر گرفته نمی شود. پروژه
هر میلیون نات کوین کمتر از 50 دلار است
در شرایطی که هر میلیون سکه NOT کمتر از 50 دلار است، هر واحد NOT باید کمتر از 0.00005 دلار معامله شود. این بدان معناست که ارزش بازار این سکه میم ممکن است در نهایت حدود 719 میلیون دلار باشد. برای مقایسه، میم سکه محبوب سولانا، Bonk، در حال حاضر دارای ارزش بازار 698 میلیون دلار است.
هر میلیون NatCoin بیش از 50 دلار است
اگر 1 میلیون سکه Nat بیش از 50 دلار ارزش داشت، به این معنی است که ارزش بازار این سکه میم بیش از 719 میلیون دلار خواهد بود، که اگر غیرممکن باشد، احتمالاً دشوارتر از گزینه قبلی خواهد بود.

 

 

پیش‌بینی قیمت یک و ۰.۱ دلاری برای نات کوین

نیازی به توصیف پیش‌بینی‌های قیمت فضایی به‌عنوان «یک دلار در هر NatCoin» یا «0.1 دلار برای هر NatCoin» نیست. با توجه به تعداد افرادی که این بازی را انجام داده اند و اکنون منتظر دریافت پاداش خود هستند، شاهد این قیمت های غیرعادی نیستیم. علاوه بر این، اگر قیمت هر سهم NatCoin در آینده 0.1 دلار باشد و فرض کنیم که 14.382 میلیارد توکن توزیع شود، ارزش بازار ارز دیجیتال باید 1.43 تریلیون دلار باشد که تقریباً برابر با ارزش کل است. بازار ارزهای دیجیتال!
با توجه به اطلاعات محدود موجود در رابطه با سرمایه گذاری های انجام شده در این بازی و پروژه، نمی توان به طور دقیق قیمت NatCoin را پیش بینی کرد. بنابراین اگر مشتاقانه منتظر این هستید که ببینید موجودی NatCoin شما در آینده چگونه خواهد بود و چه نوع پاداشی برای فعالیت های خود در این بازی دریافت خواهید کرد، بهتر است کمی بیشتر صبر کنید.

 

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار