اکوسیستم Sui با افزایش ارزش کل دارایی های بسته آنلاین آن (TVL) به طور قابل توجهی رشد می کند. در عین حال، اخیرا قیمت ارز دیجیتال این شبکه به بالاترین حد خود یعنی 1.45 دلار رسیده است.
علاوه بر این، افزایش قیمت SUI بازار سرمایه را به بیش از 1.5 میلیارد دلار آمریکا رساند و آن را به پنجاه و سومین دارایی دیجیتال در ارزش بازار تبدیل کرد.
البته لازم به ذکر است که قیمت SUI در زمان نگارش این مقاله به 1.34 دلار کاهش یافته و در 24 ساعت گذشته 5.32 درصد کاهش داشته است.
با این حال، این ارز دیجیتال در 30 روز گذشته 115 درصد افزایش داشته است. افزایش قابل توجه قیمت SUI ارتباط نزدیکی با رشد قابل توجه اکوسیستم آن دارد.
از این منظر، رشد اکوسیستم سوئی قابل توجه است، رتبه بندی بهبود یافته و از نظر حجم معاملات روزانه و هفتگی جزو 15 رتبه برتر است.

 

 

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

آخرین آمار و اطلاعات نشان می‌دهد که بلاک چین Sui شاهد افزایش قابل‌توجهی در فعالیت تراکنش‌های مبادلات غیرمتمرکز (DEX) بوده است، با افزایش 82.42 درصدی، با بیش از 350 میلیون دلار تراکنش اجرا و پردازش شده است. علاوه بر این، ارزش کل دارایی های قفل شده در پروتکل Sui به طور قابل توجهی افزایش یافته است.
بر اساس گزارش ها، TVL در شبکه Sui پس از افزایش حدود 48 میلیون دلاری در 24 ساعت گذشته به 341 میلیون دلار افزایش یافته است که نشان از افزایش اعتماد و استقبال از این اکوسیستم دارد.
در همین حال، Sui خود را به عنوان یک پلتفرم بلاک چین و قرارداد هوشمند لایه 1 (L1) پیشگام معرفی می کند که دقیقاً برای ساده سازی مالکیت دارایی های دیجیتال طراحی شده است.
بر اساس زبان برنامه نویسی جدید Move، مدل شی گرا Sui اجرای موازی را تسهیل می کند، پردازش سوم را تکمیل می کند و از مجموعه ای غنی از ویژگی های زنجیره ای پشتیبانی می کند.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار