توسعه دهندگان اکوسیستم BNB Smart Chain (BNB Smart Chain) بایننس قصد دارند شبکه های دوگانه جداگانه BNB Beacon China (BEP-2) و BNB Smart Chain (BEP-20) را در یک شبکه واحد ادغام و بازسازی کنند. بنابراین، کاربران باید قبل از ادغام دو شبکه، توکن های BEP-2 خود را انتقال دهند.
به گزارش کوین تلگراف، طبق اعلام دیروز تیم، به کاربران اکیدا توصیه می شود که توکن های BEP-2 یا BEP-8 را به شبکه BEP-20 منتقل کنند. این انتقال می تواند از طریق مبادلات متمرکز یا غیرمتمرکز ، کیف پول زنجیره BNB و همچنین سایر کیف پول های غیر قابل اعتماد انجام شود. مهلت آزمایشی (انعطاف پذیر) برای انجام این کار نیز در آوریل 2024 (آوریل 1403) تعیین شده است.
کاربرانی که توکن‌های BEP-2 خود را در مهلت مقرر انتقال نداده‌اند، می‌توانند پس از این تاریخ با استفاده از روش قدیمی این کار را انجام دهند که طبق گفته تیم بایننس شبکه‌ها، در آینده و پس از ادغام گسترش می‌یابد. دو کانال رول خواهد شد. . اما در خارج، روش قدیمی مورد بحث محدودیت هایی دارد و به همین دلیل بار دیگر از کاربران خواسته می شود تا در اسرع وقت ملک خود را واگذار کنند.
علاوه بر این، کاربران باید انتقال توکن های BEP-2 و BEP-8 خود را از طریق BNB Beacon China Explorer بررسی کنند. سیگنال هایی که آدرس قرارداد BSC ندارند، بین دو شبکه قابل انتقال نیستند و اگر این قابلیت قبل از ادغام دو شبکه توسط ارائه دهندگان سیگنال ارائه نشود، منجر به از دست رفتن آن دارایی ها می شود. در واقع، تبدیل این توکن‌هایی که قابل تبدیل به توکن BEP-2 قابل تبدیل به BEP-20 (مانند BNB) نیستند نیز یکی از گزینه‌های کاربر در تنظیمات مربوطه است.

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

بایننس شبکه اصلی خود را به نام زنجیره بایننس در سال 2017 راه اندازی کرد که در واقع یک بلاک چین است که میزبان توکن های BEP-2 است. بعدها، با راه اندازی شبکه چینی هوشمند Binance با توکن استاندارد BEP-20 که از قراردادهای هوشمند مانند اتریوم پشتیبانی می کرد، شبکه قدیمی به تدریج ناپدید شد.
توسعه دهندگان شبکه بایننس می گویند که شبکه قدیمی تبدیل به زباله شده است. آنها معتقدند که ساختار مجزای فعلی روند توسعه در این اکوسیستم را کند می کند و نیاز به جابجایی مداوم بین دو شبکه، BNB را در معرض تهدیدات امنیتی قرار می دهد.

 

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار