تحلیلگران خدمات مالی و شرکت بانکی JPMorgan (JPMorgan) شانس کمی برای تایید ETF اتریوم دارند. این آژانس در مورد امکان تایید این صندوق توسط SEC تردید دارد، اما در همان زمان، لری فینک، مدیر عامل BlackRock، به این موضوع ابراز علاقه کرده است.
با توجه به Valx، به نقل از coinape، یکی از مدیران جی‌پی مورگان، نیکولاوس پانیگیرکوگلو، توضیح می‌دهد که قبل از تایید این وجوه توسط SEC، ابتدا باید اتریوم به عنوان یک کالا مانند بیت‌کوین و اوراق بهادار آن طبقه‌بندی شود. بستن. برای همیشه.

 

پانیگیرتزوگلو گفت:

این خیلی دور از ذهن است و من بیش از ۵۰ درصد شانس را برای طبقه‌بندی اتریوم به‌عنوان کالا تا قبل از ماه مه (اردیبهشت) قائل نیستم. 

 

علیرغم شاخص های مثبت بازار و موفقیت ETF های بیت کوین، رویکرد SEC نسبت به ارزهای دیجیتال به غیر از بیت کوین محتاطانه است و همانطور که پانیگیرتزوغلو توضیح می دهد، همچنان تمایل دارد که آنها را به عنوان اوراق بهادار در نظر بگیرد.
بحث رتبه‌بندی اتریوم به دلیل تغییر آن به پروتکل‌های staking پیچیده‌تر می‌شود. گری جنسلر، رئیس SEC، قبلاً خاطرنشان کرد که توکن‌هایی که از این پروتکل‌ها استفاده می‌کنند، می‌توانند به عنوان اوراق بهادار طبقه‌بندی شوند. این موضع در طول یک جلسه استماع کنگره در سال گذشته آشکار شد، جایی که جنسلر از تعریف قطعی وضعیت اتریوم خودداری کرد.
علیرغم موضع محتاطانه جی پی مورگان، دیگر تحلیلگران بازار، مانند جیمز سیفارت، بلومبرگ، نسبت به تایید ETF های زنده اتریوم خوشبین تر هستند. درخواست‌های اخیر شرکت‌های بزرگی مانند BlackRock و Fidelity برای راه‌اندازی ETF‌های اتریوم، خوش‌بینی رو به رشد را برجسته می‌کند.

 

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

 

بلک راک به دنبال راه‌اندازی ETF اسپات اتریوم است؟

علاوه بر این، لری فینک، مدیر عامل بلک راک، احتمال وجود ETF اتریوم در ایالات متحده را تایید کرد و پس از راه اندازی ETF بیت کوین اسپات، ابراز علاقه کرد. تایید فینک نشان دهنده اهمیت روزافزون اتریوم در صنعت ارزهای دیجیتال است. به عنوان مدیر عامل بزرگترین شرکت مدیریت دارایی جهان، سخنرانی او قابل توجه است و نشان دهنده یک تغییر بالقوه در استراتژی سرمایه گذاری با فناوری بلاک چین است.
لری فینک می گوید:
من فکر می کنم داشتن یک ETF نقطه ای اتریوم ارزش دارد. این فقط یک پله برای نمادسازی است و فکر می کنم به آنجا خواهیم رسید.
چرخش بلک راک به ETF های نقطه ای اتریوم می تواند سایر موسسات مالی بزرگ را تشویق کند که از این روش پیروی کنند و وضعیت اتریوم به عنوان یک ارز دیجیتال بزرگ را تثبیت کند.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار