یکی از ادعاهایی که به تازگی در مورد صرافی بایننس مطرح شده این است که بایننس بعد از اجباری شدن KYC یا همان وریفای نزدیک به 90% از کاربران فعال خود را از دست داده است. این خبر که حسابی در فضای مجازی و رسانه ها پخش شده باعث ناراحتی چانگ پنگ ژائو شده و او را به عکس العمل واداشته است.

چانگ پنگ ژائو ابتدا از پخش شایعات توسط رسانه ها ابراز ناراحتی کرد و در قالب توئیتی از دست رفتن 90% از کاربران بعد از اجرایی سازی احراز هویت اجباری را رد کرده و شایعه دانست.

او گفت رسانه ها فقط سعی می کنند اخبار جالب برای مخاطبان خود درست کنند و این هم یکی از خبرهای ساختگی و شایعاتی است که برای جذب مخاطب از آن استفاده کرده اند.

توئیت سی زد

 

او در توئیت خود گفت این جمله کاملاً اشتباه است. به عددها نگاه کنید. اما حقیقت این است که این سرتیتر خبرها کلیک بیشتری میخورند … ناراحت کننده ولی حقیقت است.

اگر شماهم جزء تریدرهایی هستید که به خاطر مشکل احراز هویت و بسته شدن سیف پال نمی توانید در صرافی بایننس ترید کنید برای حل مشکل مطلب زیر را حتما بخوانید:

آموزش وریفای صرافی بایننس و رفع مشکل برداشت از حساب بایننس

یکی از مدیران صرافی بایننس آقای چاگری پویراز که مسئول بخش انطباق جهانی یا همان اعمال کننده تحریم ها بر روی این صرافی است در این مورد گفت:

« نمی توانم از اتفاقاتی که قبلاً اتفاق افتاده دفاع کنم. اما ما اینجاییم که این مسائل را برطرف کنیم. من هم می دانم که سی زد تصمیماتی گرفته است که برای بایننس میلیون ها دلار هزینه داشته و ما مجبور شدیم اکانت بعضی از کاربران را به خاطر مدیریت ریسک از دسترس خارج کنیم.

اما علت اصلی اینکار انجام بهترین و درست ترین کار بوده است. شاید میلیون ها دلار هزینه هم بدهیم ولی سی زد اینکار را خواهد کرد.

در ادامه نیز آقای چاگری پویراز به این نکته اشاره کرد که صرافی بایننس ابتدا یک شرکت کوچک و جمع و جور بوده و اکنون به یکی از رقیبان اصلی در صنعت ارز دیجیتال تبدیل شده است.

 

منبع: coincu

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار