قیمت بیت کوین در سال 2023 حدود 160 درصد افزایش یافته است، به خصوص که احتمال تایید ETF در ماه های اخیر افزایش یافته است. اما با وجود افزایش به 48500 دلار در اواسط ژانویه (دسامبر)، بار دیگر به 42000 دلار کاهش یافته است.
با توجه به CryptoPotito، روند خرید بیش از حد در بازار پس از افزایش هیجان در مورد تصویب کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از ETF بیت کوین برای مشاهده اصلاح قیمت برای چندین ارز دیجیتال شکسته شده است.
در این مدت، معامله‌گران با برنامه‌های کوتاه‌مدت به افزایش قیمت‌ها کمک کردند و با فروش دارایی‌های خود در خبر این تاییدیه ETF، سود بردند.
در نهایت، سخت‌تر شدن شرایط اقتصاد کلان و تقویت دلار پس از کاهش ماهانه منجر به افزایش تمایلات نسبت به روند قیمت بیت‌کوین در ژانویه (دسامبر) شد.

 

اشباع خرید در بازار با انتشار اخبار ETFهای بیت کوین

صنعت ارزهای دیجیتال پس از اینکه دادگاه تجدیدنظر در اوت گذشته به نفع Grayscale رای داد، خوشحال شد. این شرکت گفت تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای رد درخواست تبدیل صندوق اعتماد بیت کوین به ETF رایج و هیجان انگیز است.
قاضی به رگولاتور دستور داد تا ETF را با حسن نیت بیشتری تایید یا رد کند. تصمیمی که قیمت بیت کوین را در ماه اکتبر افزایش داد.
انتشار هفتگی اخبار جدید در مورد پیشرفت فرآیند از سوی بیش از دوجین پیشنهاد دهنده برای صدور ETF های لحظه ای به قیمت بیت کوین کمک می کند. میانگین نرخ مبادله بیت کوین در بیش از چهار ماه از 25811 دلار در 10 سپتامبر (10 سپتامبر) 80 درصد افزایش یافت و به 46670 دلار رسید.
ROI سالانه بیت کوین همانطور که توسط JP Morgan پیش بینی شده بود، به بیش از 200٪ رسیده است و قیمت گذاری در یک اصلاحیه انجام می شود.

 

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

 

کسب سود توسط معامله‌گران کوتاه‌مدت بیت کوین

گروهی از سرمایه گذاران بیت کوین از استراتژی های بلندمدت انباشت و نگهداری بدون فروش پیروی می کنند. آنها کاملا متقاعد شده اند که منحنی پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال مثبت است و از فروش دارایی خودداری می کنند. اما معامله گران روز قیمت آربیتراژ تمایل به سود در ژانویه داشتند.
آنتونی ترنچف، یکی از بنیانگذاران وام دهنده رمزنگاری Nexo، گفت که کاهش قیمت بیت کوین در این ماه نمونه ای از پدیده “خرید بر اساس شایعه، فروش بر اساس اخبار” در بازار نقدینگی است. شرکت مشاوره مالی و سرمایه گذاری «متلی فول» در گزارش خود خاطرنشان می کند:
به نظر می رسد برخی معامله گران با استراتژی های کوتاه مدت، با افزایش خوش بینی نسبت به تایید ETF ها، قیمت بیت کوین را بالا برده اند و سپس با فروکش هیجان، به سرعت پول نقد را دریافت کردند.

 

 

سخت‌ترشدن شرایط اقتصاد کلان، احساس نزولی بازار

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار