پس از راه اندازی ETF بیت کوین، بازار ارزهای دیجیتال کاهش یافت و در حال حاضر، قیمت Dogecoin (DOGE) با کاهش 1.80 درصدی در 24 ساعت گذشته 0.08479 دلار است. از سوی دیگر، تعداد تراکنش های این ارز دیجیتال با کاهش 27 درصدی به 609 میلیون و 330 هزار و 772 دلار رسید که نگرانی هایی را در جامعه دوج کوین ایجاد کرد.
شایان ذکر است که حجم تراکنش های بزرگ Dogecoin که راه حل اصلی محسوب می شود نیز در 24 ساعت گذشته با 5.89 درصد کاهش به حدود 1.3 میلیارد دلار رسیده است.
با این حال، یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال به نام CryptoCheck پیش بینی می کند که شرایط به زودی تغییر خواهد کرد و اکنون زمان خوبی برای خرید این ارز دیجیتال است. او قیمت خرید را از 0.078 دلار تا 0.084 دلار مشاهده کرد که با نظر یک تحلیلگر skew مطابقت دارد.

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

اخیراً، تلاش Dogecoin برای عقب نشینی از میانگین متحرک نمایی 200 روزه در 0.09 دلار شکست خورد. با این حال، خریداران همچنان از قیمت نزدیک به سطح 0.081 دلار حمایت می کنند.
Cryptocheck همچنین قیمت Dogecoin را تا 800 درصد افزایش می دهد. تحولات مهمی مانند راه اندازی پلت فرم پرداخت همتا به همتا ایلان ماسک در سال 2024، به گسترش نقش این ممکوین و افزایش بالقوه قیمت اشاره دارد.
Cryptocheck تاکید کرد که خریداران باید قبل از شروع یک روند پایدار، پشتیبانی ایجاد کنند. اگرچه تحلیلگر به آینده Dogecoin خوش بین است، سرمایه گذاران باید در شرایط فعلی بازار محتاط باشند.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار