کارشناسان Pantera Capital، یک شرکت سرمایه گذاری آمریکایی که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می کند، معتقدند که بازار ارزهای دیجیتال امروزی با بازار سه سال پیش متفاوت است.
به گزارش والکس و به نقل از DailyHodl، مدیر پورتفولیوی Pantera Capital Liquidity Strategies، Cosmo Jiang و مدیر محتوا، Eric Lowe، در یک پست وبلاگ جدید گفتند که روند صعودی در سال 2021 تا حدودی ناشی از “هیجان های تبلیغاتی سوداگرانه” بوده است.
وی ادامه داد که این رالی کاملاً متفاوت از بازارهای گاوی قبلی بود. در اوج خود در سال 2021، معیار به طور قابل توجهی کاهش یافت. از 20 سکه برتری که در سال 2017 به اوج خود رسیدند، 14 ارز دیجیتال پس از پایان روند صعودی در سال 2021، رتبه 20 ارز برتر را ترک کردند. در حال حاضر 13 مورد از این شاخص ها تقریباً در رتبه 123 قرار دارند. از نظر ارزش بازار در واقع، ترون در حال حاضر تنها یکی از 100 ارز دیجیتال برتر است. در حال حاضر، این 14 پروژه با ارزهای رمزنگاری شده جایگزین شده اند که در سال 2017 وجود نداشتند.

 

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

به گفته این کارشناس، ارزهای دیجیتال اصلی شرکت کننده در روند صعودی امسال دارای ثباتی هستند که این روند صعودی را از سال 2021 متمایز می کند.
در این دوره، تمام شش ارز دیجیتال برتر بازار که 83 درصد از ارزش بازار ارز دیجیتال را به خود اختصاص داده اند، با شش ارز دیجیتال برتر دوره قبل یکسان هستند. جالبتر اینکه 14 توکن برتر بولران 2021 در بین 20 توکن برتر باقی ماندند.
به گفته کارشناسان Pantera Capital، بیت کوین تنها بیت کوینی است که جایگاه خود را در تمام فراز و نشیب های بازار کریپتو حفظ کرده است.
او اضافه می کند که در دوازده سالی که از راه اندازی لایت کوین می گذرد، تنها چهار توکن به مقام دوم رسیده اند: لایت کوین، ریپل، اتریوم و بیت کوین کش. البته بیت کوین کش فقط یک روز در این موقعیت بود! برخلاف این ارزهای دیجیتال، بیت کوین همیشه جایگاه اول را داشته است.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار