تیم ژوپیتر به زودی تعداد زیادی ایردراپ را بین کاربرانش توزیع خواهد کرد و کسانی که حتی یک تراکنش روی پلتفرم انجام داده اند می توانند ایردراپ را دریافت کنند.
با توجه به CoinDesk، بنیانگذار ناشناس پلتفرم مشتری، که یک صرافی غیرمتمرکز را در بلاک چین سولانا ادغام می کند، مایو دیروز اعلام کرد که تیم پروژه قصد دارد در نهایت توکن اصلی خود را در قالب ایردراپ راه اندازی کند. ژانویه (اوایل بهمن). آن را با کاربران خود به اشتراک بگذارید.
وظیفه اصلی پلتفرم مشتری، یافتن بهترین نرخ تراکنش بین چند صرافی غیرمتمرکز است و امکانات تجاری خاص و متنوع آن، کاربران زیادی را در اکوسیستم سولانا به سمت این تجمیع کننده جذب کرده است.
در دسامبر، ایردراپ پروتکل سهامداری Zito و افزایش بیش از حد انتظار قیمت SOL منجر به افزایش فعالیت در بخش DF شبکه شد. اکنون با تأیید سقوط مشتری، سولانا فرصتی برای سنجش پایداری رشد دیوانه‌وار خود دارد.

Mew در صفحه X در مورد JUP Token Airdrop توضیح داد که پروژه آنها قبلا برای ترافیک سنگین و تشخیص قیمت واقعی بهینه نشده بود، اما این airdrop می تواند آزمایشی برای اندازه گیری مناسب بودن پلت فرم در موقعیتی مانند توزیع توکن جدی باشد. کمک به توسعه دهندگان Jupyter برای ارائه خدمات بدون مشکل به همه کاربران.
طبق گفته تیم مشتری، تمامی کاربران این پلتفرم، صرف نظر از سابقه معاملاتی خود، حق دریافت حداقل 200 توکن JUP و همچنین آدرس هایی را دارند که حجم تراکنش حداقل 10 دلار در نسخه اول مشتری یا مشتری داشته باشند. 10 تراکنش تا مارس 2022 (اسفند 1400)، آنها 500 توکن اضافی دریافت خواهند کرد. علاوه بر این دو نکته، حجم تراکنش ها و تداوم فعالیت ها در پلتفرم نیز بر افزایش دریافت نهایی هر آدرس تاثیرگذار است. کاربرانی که با Jupitel تعامل داشتند می توانند مقدار توکن های دریافتی را در airdrop.jup.ag بررسی کنند.
تقریباً یک میلیون کیف پول در شبکه Solana واجد شرایط این ایردراپ هستند. تخمین زده می شود که 40 درصد از مجموع عرضه 10 میلیارد واحدی توکن JUP در چند فاز بین کاربران این پروژه توزیع شود که البته تنها 10 درصد آن به این فاز ایردراپ ژوپیتر اختصاص خواهد یافت و مابقی ; در 3 دور بعدی توزیع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار