قیمت اتریوم (ETH) اخیراً توانسته از سطوح مقاومت افقی و مورب بلندمدت خود خارج شود. شاخص قدرت نسبی هفتگی اتریوم (RSI) نیز سیگنالی مشابه قبل از افزایش قیمت در چرخه قبلی می دهد.

آیا سرعت صعود اتریوم افزایش می‌یابد؟

قیمت اتریوم از زمان سقوط به 880 دلار در ژوئن 2022 به تدریج افزایش یافته است. این حرکت کاملاً زیر خط مقاومت روند صعودی رخ داد که قیمت سعی کرد 4 برابر آن را بشکند (نمادهای قرمز) اما هر بار شکست خورد. آخرین گام برای غلبه بر این مقاومت در دسامبر 2023 برداشته شد.
اتریوم نیز در طول صعود خود به اوج هایی دست یافت و هر بار که این سطوح پایین (خط سبز) ایجاد شد، قیمت به سرعت افزایش یافت.
پس از گذشت بیش از 600 روز، قیمت اتریوم در هفته گذشته توانست بر مقاومت روند صعودی غلبه کند. پس از شکستن این مقاومت، اتریوم همچنین نوار مقاومت افقی بلندمدت را که از آوریل 2023 به عنوان حمایت و مقاومت جایگزین عمل می کرد، شکست.

 

 

دیدگاه تحلیلگران در مورد قیمت اتریوم

معامله گران و تحلیلگران ارزهای دیجیتال چشم انداز مثبتی نسبت به آینده اتریوم دارند. یک تحلیلگر به نام Trader Mayne در توییتی نوشت:
من معتقدم اگر قیمت از سطح 2044 دلار پایین نیاید، به 3400 دلار خواهد رسید.
تحلیلگر دیگری به نام Cold Blood shill معتقد است که قیمت ETH به بالای 3000 دلار خواهد رسید. در این مرحله، CJ معتقد است که فردا قیمت تعدیل خواهد شد و سپس افزایش خواهد یافت.
در نهایت، Bluntz Capital پیش بینی می کند که اتریوم از بیت کوین پیشی خواهد گرفت. او انتظار دارد که جفت ETH / BTC در سال 2024 به سطح 0.1 BTC برسد که از سال 2018 به این سطح نرسیده است.

 

 

 

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

 

پیش‌بینی قیمت اتریوم

در عین حال با مقایسه حرکت قیمت اتریوم در چرخه رشد قبلی و حرکت فعلی آن به نکات جالبی می رسیم. در سال 2020، اتریوم مقاومت افقی را که برای بیش از 1000 روز به عنوان حمایت و مقاومت عمل می کرد، شکست. شکستن این سطح بسیار شبیه شکستن سطح مقاومت افقی فعلی است.
علاوه بر این، عملکرد اندیکاتور RSI تقریباً همان عملکرد قبلی است. در سال 2020، اندیکاتور RSI پس از رسیدن به منطقه بیش از حد خرید (با رنگ سبز مشخص شده) سقوط کرد. رشد 1000 درصدی اتریوم پس از اینکه این اندیکاتور برای دومین بار به منطقه اشباع خرید (خط عمودی سبز) منتقل شد و سقف قیمت تاریخی را ثبت کرد، رخ داد.
اگر رشد 1000 درصدی دوباره اتفاق بیفتد، قیمت اتریوم به 27000 دلار خواهد رسید. در کوتاه مدت، اهداف معقول تر 3500 دلار و 5000 دلار است که 40 درصد و 90 درصد نسبت به قیمت فعلی افزایش می یابد.
از سوی دیگر افت قیمت به زیر سطح 2200 دلار این پیش بینی خوش بینانه را باطل می کند. در این صورت ممکن است قیمت 40 درصد کاهش پیدا کند و به 1600 دلار برسد.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار