اخیرا قیمت Dogecoin پس از ایجاد یک حساب کاربری جدید در شبکه اجتماعی X به نام “XPayments” که اکنون بیش از 100000 دنبال کننده دارد، به بالاترین حد هفتگی خود رسید.
به گزارش کوین تلگراف، بر اساس اطلاعات بازار، قیمت این ممکوین محبوب در 9 ساعت در ساعات پایانی 20 ژانویه (30 دسامبر) 12.8 درصد افزایش یافت و به 0.08978 دلار رسید که بالاترین سطح در 7 روز گذشته است. از آن زمان تاکنون، قیمت بیش از 8 درصد کاهش یافته و به 0.08209 دلار رسیده است.
اگرچه حساب XPayments راه‌اندازی نشده است و چیزی در مورد نحوه پرداخت‌ها در X نمی‌گوید، معامله‌گران حدس می‌زنند که Dogecoin می‌تواند بخشی از این ویژگی جدید باشد. زیرا مالک این پلتفرم، ایلان ماسک، گاهی اوقات نام این memecoin را ذکر می کند.

 

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

کاربران X به دلیل محتوای واضح او در X و تغییر بیوگرافی میلیاردر اغلب مرموز امیدوار بودند که ماسک به نوعی به این پلتفرم بپیوندد.
پس از خرید توییتر در آوریل 2023 (آوریل 1402)، ماسک می‌تواند برای مدت کوتاهی با Dogecoin در فروشگاه‌های تسلا پرداخت کند و توکن توییتر را به Dogecoin تبدیل کند که 22 درصد افزایش قیمت این ارز دیجیتال در آن زمان است. . .
او در دسامبر 2023 (آذر 1402) گفت که انتظار دارد خدمات پرداخت X تا اواسط سال 2024 راه اندازی شود. از سال 2023، این شرکت برای مجوزهای انتقال پول در چندین ایالت در ایالات متحده درخواست داده است.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار