از آنجا که صنعت ارز دیجیتال همچنان منتظر تصویب اولین بیت کوین ETF در ایالات متحده است ، انتشار اخبار جعلی پس از هک کردن حساب X کمیسیون اوراق بهادار و بورس ، باعث شده است که قیمت بیت کوین پمپ و سقوط کند و A. انبوهی از گمانه زنی ها در مورد نقش احتمالی تنظیم کننده.
به گفته بکنپتو ، حساب کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در سکوی X در 9 ژانویه (19 دسامبر) هک شد و خبرهای جعلی در مورد تأیید Bitcoin ETF منتشر کرد.

آیا هدف عقب‌انداختن تأیید ETF‌های بیت کوین بود؟

چند دقیقه پس از انتشار این خبر، گری گنسلر، رئیس کمیسیون امنیت و ارتباطات، درباره هک شدن این حساب کاربری گفت: «این توییت بدون مجوز منتشر شده است» و گفت: «نه آژانس با صدور و معامله بستر بیت کوین. ETPS. ” ”
با این حال ، اظهارات کارشناسان و ناظران این صنعت با حدس و گمان و توطئه همراه بود.
بسیاری گری جنسلر و کمیسیون بورس و اوراق بهادار را به دست داشتن در هک حساب متهم کردند و از مالک X، ایلان ماسک، خواستند که در این مورد تحقیق کند. در پاسخ به این وقایع ، PlanB ، خالق مدل پیش بینی جریان موجودی ، گفت:
حملات مداوم را فراموش کنید ، خودی های آژانس تصمیم گرفتند که بازار را به طور کامل دستکاری کنند و تمام معاملات طولانی مدت را فروپاشی کنند.
سینتیا لومیس، سناتور طرفدار ارزهای دیجیتال از وایومینگ، خواستار توضیح شد:
اخبار جعلی مانند آنچه در حساب X توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار منتشر شده است، می تواند بازارها را مختل کند. ما باید این وقایع را توضیح دهیم.
گابور گورباکس، استراتژیست های تتر و ون اک نیز این سوال را مطرح کردند:
و اگر کار خودی ها بود؟ تنها راه برای متوقف کردن یا به تاخیر انداختن تایید ETF های بیت کوین، ایجاد چنین رویدادی است.
مدیر عامل JAN3، سامسون مو، همچنین اظهار داشت که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تایید تمام ETF های بیت کوین را تا سه ماهه دوم سال 2024 به تعویق می اندازد. اما این خبر جعلی بود و اکنون توییت حذف شده است.
در همان زمان، اریک بالچوناس، تحلیلگر در ETFs بلومبرگ، نظرسنجی را انجام داد و پرسید: آیا این یک کار داخلی است یا نه؟ بیش از 83 درصد از 12100 پاسخ دهنده احساس کردند که هیئت خزانه داری در این رویداد شرکت کرده است.
در واقع، جیمز سیفرث، تحلیلگر ETF بلومبرگ، به جنبه خنده دار ماجرا اشاره کرد. او با بازنشر توییتی از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، گفت که خود این آژانس منبع اطلاعات بوده است.

 

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

 

فعال‌نبودن احراز هویت دو مرحله‌ای

به گزارش کوین تلگراف، تیم امنیتی پلتفرم X اعلام کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده احراز هویت دو مرحله ای (2FA) را برای حساب کاربری خود پیاده سازی نکرده است و این موضوع به هکر این امکان را می دهد که فرصت دریافت آن را داشته باشد.
این تیم نوشت که هک حساب کمیسیون بورس به این دلیل اتفاق افتاد که یک هکر ناشناس کنترل شماره تلفن مرتبط با حساب را به دست آورد و از آن برای دسترسی به حساب استفاده کرد. این حمله به عنوان هک تعویض سیم کارت شناخته می شود.
یک تحلیلگر با نام مستعار Kool Caleb (theKoolCaleb) در توییتی اعلام کرد که هکر با باز کردن یک موقعیت خرید 20000 دلاری با اهرمی معادل 1000 دلار در بیت کوین پس از انتشار خبر تایید ETF های بیت کوین، بیش از 1 میلیون دلار به دست آورد.
به گفته وی، پس از تکذیب این خبر، این اپراتور با باز کردن یک موقعیت کوتاه 20000 دلاری با اهرم 1000 بیت کوین حدود 2 میلیون دلار دیگر درآمد کسب خواهد کرد.

 

 

پامپ و دامپ قیمت بیت کوین

بیت کوین در زمان این توییت به 47،680 دلار افزایش یافت ، اما طی یک ساعت به 45400 دلار رسید. این دارایی در حال حاضر با 45700 دلار معامله می شود که نسبت به روز گذشته 2 ٪ کاهش یافته است.
این تغییرات می تواند تصویری از اتفاقاتی باشد که با تایید ETF های بیت کوین در ژانویه (20 دسامبر) رخ خواهد داد.
از سوی دیگر کسانی که با پول های هنگفتی قمار می کردند دیشب متحمل ضررهای سنگین شدند. در حالی که Gensler قبلاً در مورد ایجاد FOMO هشدار داده بود، به نظر می رسد SEC در ماموریت خود برای محافظت از سرمایه گذاران دقیقاً برعکس عمل کرده است.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار