هوش مصنوعی بر اساس تحلیل بازار، استراتژی های معاملاتی و توسعه فناوری بلاک چین می تواند در رشد قیمت بیت کوین نقش داشته باشد.
طبق داده های GPT-4 آخرین نسخه Chatbot AI ChatGPT، می تواند در سناریوی بیت کوین نقش داشته باشد. این سناریو در مورد رسیدن بیت کوین به 100000 دلار در سال 2024 است
کوین تلگراف در مصاحبه ای با ChatGPT در تاریخ 1 ژانویه پرسید، آیا قیمت بیت کوین در سال جاری به 100000 دلار خواهد رسید؟ همچنین، هوش مصنوعی چگونه می تواند به بیت کوین کمک کند تا به 100000 دلار برسد؟
با توجه به داده های ChatGPT، اگر مقدار داده ها اضافه شود، از نظر تئوری قیمت بیت کوین به 100 هزار دلار می رسد.اما اکنون این یک توهم است.
ChatGPT نیز چندین دلیل برای این گسترش ارائه کرد. از جمله این موارد می توان به مدیریت خوب، افزایش فروش و تایید موسسات، کاهش ارز و تورم اشاره کرد.
ChatGPT همچنین اضافه کرد که پذیرش صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) می تواند تأثیر مثبتی بر قیمت داشته باشد. زیرا دسترسی و نقدینگی بیشتری را برای دارایی ها فراهم می کند. تایید ETF همچنین ممکن است سرمایه گذاران نهادی را تشویق به ورود به بازار کند. زیرا نشانه تایید رگولاتوری محسوب می شود.

 

 

کوین تلگراف در ادامه از ChatGPT پرسید که هوش مصنوعی چگونه در رسیدن بیت کوین به قیمت 100 هزار دلار کمک می‌کند؟ این پلتفرم در جواب گفت:

هوش مصنوعی از طریق تاثیر خود بر تجزیه و تحلیل بازار، استراتژی‌های معاملاتی و پیشرفت‌های فناوری گسترده‌تر در بلاکچین نقش دارد.

ChatGPT توضیح داد که الگوریتم‌های هوش مصنوعی مقادیر زیادی از داده‌های بازار را پردازش می‌کنند و روندها و الگوها را شناسایی می‌کنند. ربات های معاملاتی مبتنی بر هوش مصنوعی معاملات را در زمان های بهینه بسته به شرایط بازار انجام می دهند. او همچنین خاطرنشان کرد که ربات‌ها در یک محیط بازار که به سرعت در حال تغییر است، بسیار سریع‌تر از انسان‌ها واکنش نشان می‌دهند.
استفاده از هوش مصنوعی در تجارت مزایایی دارد، اما خطراتی مانند هک و حملات سایبری را نیز به همراه دارد. در سال 2022، یک ربات از طریق یک فرصت معاملاتی آربیتراژ، معامله 1 میلیون دلاری انجام داد. اما پس از فریب دادن ربات و انجام یک تراکنش مخرب، یک هکر تمام وجوه را تخلیه کرد.

 

منبع: cointelegraph.co

 

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار