رویداد ایردراپ ژوپیتر (JUP) اخیراً پایان یافته و شرکت‌کنندگان آن در حال دریافت توکن‌های خود هستند. با این حال، کسانی که نتوانستند در این ایردراپ شرکت نمایند، نباید ناامید شوند؛ زیرا تعداد زیادی ایردراپ بزرگ دیگر در سال ۲۰۲۴ به وقوع خواهد پیوست.

مایلز دویچر (Miles Deutscher)، تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال، فهرستی از این ایردراپ‌ها را که می‌توانند بازده چشم‌گیری برای دریافت‌کنندگان خود فراهم آورند، گرد‌آوری کرده است.

لینیا ویج (Linea Voyage)

لینیا یک بلاکچین با سرمایه بالا در حوزه کریپتو است و احتمالاً یکی از بزرگ‌ترین ایردراپ‌های آینده در سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

شرکت‌کنندگان از طریق تعامل بیشتر با این پروژه، توکن‌های بیشتری دریافت خواهند کرد.

زی‌کی‌سینک (zkSync)

ایردراپ ZKS در سه ماهه دوم سال جاری انجام خواهد شد. دویچر بر تمرکز روی ایردراپ‌های خاص اکوسیستم، مانند زیرو‌اند (ZeroLend)، برای به حداکثر رساندن پاداش‌های احتمالی ZKS تأکید کرد.

ورم‌هول (Wormhole)

پروژه ورم‌هول که با جمع‌آوری ۲۲۵ میلیون دلار سرمایه ارزش خود را به ۲.۵ میلیارد دلار رساند، ایردراپ خود را در طول سال جاری برگزار خواهد کرد. دویچر خاطرنشان کرد که تعداد زیاد پل‌های ارائه‌شده توسط ورم‌هول به کاربران اجازه می‌دهد تا حجم مورد نیاز منتقل‌شده از طریق پل‌های این پروژه را که برای دریافت ایردراپ الزامی است، برآورده کنند.

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

  

لیرزیرو (LayerZero)

این تحلیلگر بر اولویت پروژه‌های با بودجه بالا تأکید کرد. دویچر استفاده از پروتکل‌های جدید را در حالی که به فرض خود پایبند بود، پیشنهاد کرد. اوردرلی نتورک (Orderly Network) که توسط LayerZero پشتیبانی می‌شود، می‌تواند ایردراپ‌های بزرگی را در سال جاری برگزار کند.

براچین (Berachain)

براچین یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های آزمایشی است که در حال حاضر در دسترس قرار گرفته و فرصتی را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌آورد تا بدون سرمایه اولیه قابل توجه از آن بهره ببرند. به گفته این تحلیلگر، این شبکه می‌تواند یکی از بزرگترین ایردراپ‌ها را در سال ۲۰۲۴ اجرا کند.

سلستیا (Celestia)

در مراحل اولیه، انتظار می‌رود که سلستیا ایردراپ‌های متعددی را برگزار کند؛ زیرا در حال راه‌اندازی پروتکل‌های جدید توکن خود است. دویچر خاطرنشان کرد که کاربران می‌توانند تا ۱۰ هزار دلار از ایردراپ این پروژه به دست بیاورند.

شبکه مانتا (Manta Network)

اگرچه پارادایم جدید شبکه مانتا انتظارات جهانی را برآورده نکرده است، پذیرندگان اولیه که الزامات ایردراپ قبلی را تکمیل کردند، پاداش خوبی گرفتند. از این رو، می توان دریافت ایردراپ‌های این پروژه را در سال جاری در نظر داشت.

اکوسیستم کاسموس (Cosmos)

مدل استیک دارایی برای دریافت ایردراپ که با موفقیت در ایردراپ توکن اتم (ATOM) استفاده شد، به یک عنصر اصلی در بین اکوسیستم‌های متعدد تبدیل شده است.

استیک‌کنندگان این اکوسیستم، در ایردراپ‌های مختلف، توکن‌هایی مانند TIA، INJ، OSMO و KUJI را دریافت کرده‌اند. در همین راستا در سال جاری می‌توان به ایردراپ‌های توکن INJ توجه کرد.

ایگن‌لیر (EigenLayer)

پیش‌بینی می‌شود EigenLayer یک ایردراپ بزرگ در سال ۲۰۲۴ برگزار کند. این ایردراپ که عمدتاً به نفع نهنگ‌های اتریوم (ETH) است، می‌تواند بازده قابل توجهی را برای کسانی که در شبکه اتریوم و استخرهای مرتبط درگیر هستند، به همراه داشته باشد.

 

 

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار