مایکل سیلر، رئیس اجرایی مایکرواستراتژی در صحبت‌های اخیر خود توضیح داد که چرا بیت کوین به «محبوب‌ترین دارایی سرمایه‌گذاری جهان» تبدیل شده است. او خاطرنشان کرد که پس از راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF)، این ارز دیجیتال جای خود را پیدا کرده است و اکنون مردم خواهند دید که ۱۰ برابر تقاضای بیشتر برای بیت‌کوین از طریق این ETFها، نسبت به عرضه‌ای که از سوی ماینرها وارد چرخه می‌شود، وجود دارد.

مایکل سیلر، رئیس اجرایی مایکرواستراتژی، در مصاحبه‌ای با CNBC در روز دوشنبه توضیح داد که چرا بیت کوین به «محبوب‌ترین دارایی سرمایه‌گذاری جهان» تبدیل شده است. مایکرواستراتژی در حال حاضر دارای ۱۹۰,۰۰۰ بیت کوین است و ادعا می‌کند که اولین شرکت توسعه بیت کوین در جهان است.

 

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

 

سیلر در مورد عملکرد قیمتی بیت کوین و همچنین سهام مایکرواستراتژی گفت: من فکر می‌کنم بسیاری از این موارد نشان‌دهنده محبوبیت بیت کوین به عنوان یک طبقه دارایی است و این ارز دیجیتال اکنون محبوب‌ترین دارایی سرمایه‌گذاری در جهان است.

این دارایی جدید است، دیجیتال است، جهانی است، منحصربه‌فرد است و با دارایی‌های سنتی ارتباطی ندارد، زیرا با هیچ کشور، ارز، شرکت، نتایج فصلی، چرخه محصول، رقیب همراه نیست.

او اضافه کرد:

بنابراین این امر باعث می‌شود تا به سبد سرمایه‌گذاران اضافه شود. 10 سال است که مردم منتظر ETFهای اسپات بیت کوین بوده‌اند و در نهایت سرمایه‌گذاران جریان اصلی می‌توانند به بیت کوین دسترسی پیدا کنند و من فکر می‌کنم این چیزی است که باعث افزایش سرمایه در این طبقه دارایی می‌شود.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار