یک مدرس دوره معاملات ارزهای دیجیتال، به دلیل گمراه کردن ۱۵ دانش‌آموز خود و ترغیب آنها به انجام سرمایه‌گذاری ۱.۲ میلیون دلاری در یک صندوق پوشش ریسک با وعده ایجاد بازدهی بالا، از سوی رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده با اتهاماتی مواجه شده است.

علی‌رغم ادعای استفاده از فناوری پیشرفته، او این وجوه را بدون راه‌اندازی صندوق سرمایه‌گذاری دریافت کرده است.

طبق بیانیه اخیر منتشرشده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، برایان سیول (Brian Sewell)، بنیانگذار شرکت راکول کپیتال (Rockwell Capital Management)، از اوایل سال ۲۰۱۸ تا اواسط سال ۲۰۱۹، دانشجویان خود را تشویق کرده است که وجوه خود را در یک صندوق پوشش ریسک که وجود خارجی نداشته، سرمایه‌گذاری کنند.
وی تقریباً ۱.۲ میلیون دلار از ۱۵ دانشجو دریافت کرده اما هرگز صندوقی را راه‌اندازی ننموده و استراتژی‌های معاملاتی که برای سرمایه‌گذاران تبلیغ می‌کرده را اجرایی نکرده است.

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

 

وی قول داده بود که از هوش مصنوعی (AI) و فناوری یادگیری ماشینی برای به حداکثر رساندن بازدهی وجوه سرمایه‌گذاران استفاده کند. با این حال، او وجوه دانشجویانش را به خرید بیت کوین اختصاص داده و در نهایت پس از هک شدن کیف پولش، تمامی وجود از دست رفته است.

راکول کپیتال موافقت کرده است که ۱.۲ میلیون دلار وجه از دست رفته را به همراه ۴۰۲ هزار دلار سود به سرمایه‌گذاران بازگرداند. در صورت تأیید این توافق توسط دادگاه، سیول نیز باید یک جریمه مدنی به مبلغ ۲۳۲ هزار دلار پرداخت نماید.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار