یک معامله‌گر ناشناس با سرمایه‌گذاری تنها ۰.۰۴۹ اتریوم معادل ۱۳۷ دلار در توکن SORA که ابزار هوش مصنوعی برای تبدیل متن به ویدیو است، ۱۷۶۰۰۰ دلار سود کسب کرد.

به گزارش والکس و به نقل از Crypto News، تحلیلگران Lookonchain اعلام کردند که این معامله‌گر ۰.۰۴۹ اتریوم (۱۳۷ دلار) را برای خرید ۱۶ میلیون SORA هزینه کرد و سپس، ۱۲.۳۶ میلیون SORA را با قیمت ۳۶.۵۷ اتریوم (۱۰۲,۴۹۲ دلار) فروخت.

توکن SORA مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی مدل هوش مصنوعی مولد با همین نام از OpenAI ایجاد شد. با این حال، این توکن به تیم توسعه این ابزار هوش مصنوعی وابسته نیست. در مجموع این معامله‌گر طی این معامله، حدود ۱۲۸۰ برابر سرمایه اولیه خود یا حدود ۱۷۶۰۰۰ دلار در سود است.
طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت توکن SORA تقریباً ۳۵ درصد افزایش داشته است و در زمان نگارش این مقاله ۰.۰۲۳۰ دلار است.

 

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

  

OpenAI یک شبکه عصبی جدید به نام Sora را برای تولید ویدئو معرفی کرد. طبق گفته این شرکت، Sora می‌تواند صحنه‌های واقعی و فانتزی را با استفاده از دستورالعمل‌های متنی خلق کند. مدل تبدیل متن به ویدیو به کاربران امکان می‌دهد فیلم‌های واقعی تا یک دقیقه از توضیحات متن ایجاد کنند.

توکن پروژه Worldcoin، مرتبط با سام آلتمن بنیان‌گذار OpenAI، بیش از ۴۰ درصد در یک روز رشد کرد و به بالاترین حد خود رسید. در بازه زمانی هفتگی، این افزایش حدود ۱۸۰ درصد بود. برخی تحلیلگران معتقدند که رشد توکن WLD را می‌توان به اعلام خبر OpenAI برای راه‌اندازی Sora نسبت داد.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار