قیمت بیت کوین در سطوح پایین تر از آنچه که تحلیلگران انتظار داشتند معامله می شود. آیا انقضای 4.5 میلیارد دلار آپشن این هفته می تواند به معکوس کردن روند قیمت کمک کند؟
به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، در 22 ژانویه (2 بهمن)، قیمت بیت کوین برای اولین بار در 60 روز گذشته تحت حمایت 40000 دلار قرار گرفت. قرارداد آپشن ماهانه 4.5 میلیارد دلاری این هفته بیت کوین که در 6 ژانویه منقضی می شود، می تواند کلید تداوم کاهش باشد. برخلاف انتظارات، بازار سهام آمریکا در 22 ژانویه به بالاترین حد خود رسید. این نشان می دهد که هر چیزی که مانع عملکرد بیت کوین می شود، احتمالاً به اقتصاد کلان ارتباطی ندارد.

خروج سرمایه از GBTC باعث ایجاد احساسات نزولی شده است

برخی از تحلیلگران می گویند که این روزها بیشتر فشار فروش از سوی صندوق GBTC Grayscale آمده است. صندوق GBTC از 11 ژانویه به یک صندوق معامله فوری مبادله ای (ETF) تبدیل شده است. GBTC دارای ارزش بازار بیش از 25 میلیارد دلار است. دلار آمریکا و علیرغم این واقعیت که از سال 2015 در یک تراست قرار گرفته است، سرمایه گذاران آن قبلاً نمی توانستند ادعای بازخرید کنند.
یکی از اینفلوئنسرهای بیت کوین که از توئیتر استفاده می کند alanbwt این وضعیت را “بزرگترین فرصت از دست رفته در تاریخ بیت کوین” توصیف کرد. او فاش کرد که GBTC Grayscale در 11 ژانویه با سرمایه 27 میلیارد دلار راه اندازی شد که به GBTC برتری قابل توجهی نسبت به رقبایی مانند Bitwise، Fidelity و BlackRock داد. با این حال، Grayscale کارمزد سالانه 1.5٪ را برای صندوق انتخاب کرده است. این کارمزد نسبت به سایر اپراتورها بیشتر بود و باعث فروش سنگین سهام GBTC شد.
کاهش بیت کوین از زمان شروع معاملات نقدی ETF در 12 ژانویه (22 دسامبر) با بازدهی 2 ساله خزانه داری ایالات متحده نسبت به پایین ترین سطح 12.4% مطابقت دارد. پس از آن، سرمایه گذاران نمی خواستند ریسک خود را به درآمد ثابت محدود کنند، زیرا بازده صندوق های سرمایه گذاری به سطح فعلی 39.4٪ رسید و این نشان دهنده تغییر ماهانه خلق و خوی است. بر اساس گزارش یاهو فایننس، توضیح احتمالی برای نوسانات بازار این است که آخرین شاخص های اقتصادی نشان می دهد که فدرال رزرو ممکن است به سرعتی که انتظار می رود از موضع کمتر جنگ طلبانه حرکت نکند.
پاسخ به این سوال که آیا فدرال رزرو در ماه های آینده شروع به کاهش نرخ بهره خواهد کرد یا خیر، بر اساس داده های تولید ناخالص داخلی سه ماهه چهارم از 25 ژانویه (5) و شاخص هزینه های مصرف شخصی (PCE) در 26 ژانویه (6) است. .بهمن) وابسته است. اگر نرخ بهره بالا بماند، سرمایه گذاران انگیزه کمتری برای حرکت به سمت کالاها خواهند داشت. به عنوان مثال، زمانی که نرخ بهره بالا باشد، بازار سهام برای سرمایه گذاران جذاب تر می شود، زیرا سهام اغلب سود سهام ارائه می دهند و جریان درآمد بالقوه ای را برای سرمایه گذار فراهم می کنند.
به بیان ساده، سرمایه گذاران بیت کوین باید تا ساعت 8 صبح به وقت شرقی (11:30 به وقت گرینویچ) منتظر بمانند تا ببینند آیا افزایش قیمت مورد انتظار پس از تصویب ETF بیت کوین منجر به ضرر میلیاردها دلاری در گزینه های تماس می شود یا خیر. قرارداد اختیار خرید) یا خیر.

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

 

گاوها نسبت به تایید ETF بسیار خوش‌بین بودند

قراردادهای اختیار معامله که در 26 ژانویه (6 بهمن) منقضی می شوند، 4.5 میلیارد دلار سود باز دارند. با این حال، مقدار نهایی احتمالا کمتر خواهد بود، زیرا معامله گران انتظار دارند قیمت به 42000 دلار برسد. کاهش غیرمنتظره 15 درصدی قیمت بیت کوین از 11 ژانویه (21 دسامبر) تا 22 ژانویه (2 فوریه) سرمایه گذاران را شگفت زده کرد که در نمودار سود قرارداد اختیار بیت کوین نیز مشهود است.
نسبت قرارداد فروش بیت کوین Deribit 0.55 است. این بدان معناست که بین 2.42 میلیارد دلار سود معوق در قراردادهای فراخوان (خرید) و 1.32 میلیارد دلار در قراردادهای فروش (فروش) تعادل وجود ندارد. قراردادهای اختیار بیت کوین CME نیز درصد مشابهی را با سود کل 650 میلیون دلار ارائه کردند. در همین حال، صرافی OKX نسبت متعادل تری از قراردادهای خرید و فروش را در مجموع 290 ​​میلیون دلار حفظ کرد. در نهایت، صرافی‌های Bybit و Binance در مجموع 290 ​​میلیون دلار سود از قراردادهای اختیار بیت کوین که در 26 ژانویه منقضی می‌شوند، ثبت کردند.

ر مجموع، اگر بیت کوین در تاریخ انقضای این قراردادها در ژانویه با قیمت 39900 دلار معامله شود، تنها 55 میلیون دلار از این گزینه ها در دسترس خواهد بود. این تغییر به این دلیل اتفاق می‌افتد که اگر قیمت واقعی بیت‌کوین به زیر سطوح زمانی که قراردادها منقضی می‌شود کاهش یابد، گزینه خرید بیت‌کوین با قیمت 40000 دلار یا 42000 دلار عملاً بی‌ارزش خواهد بود. از سوی دیگر، سود باز در اختیار خرید 40000 دلار یا بیشتر در مجموع 270 میلیون دلار است. در نتیجه، قراردادهای اختیار بیت کوین که در 26 ژانویه منقضی می شوند، فرصتی قابل توجه برای خرس ها هستند و ممکن است در کوتاه مدت به گاوها فشار بیاورند.
بیت کوین کمتر از سطوح در نظر گرفته شده توسط تحلیلگران است و انقضای 4.5 میلیارد دلار قراردادهای اختیار معامله در این هفته می تواند منجر به تغییر در روند قیمت شود. انقضای این قراردادها همراه با خروج سرمایه از GBTC و افزایش فشار فروش بر بازار بیت کوین تاثیر گذاشته است.

 

 

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار