فعالیت‌های اخیر نهنگ‌های لایو پیر (LPT) توجه بازار را به خود جلب کرده است. لایو پیر یک پروتکل غیرمتمرکز استریم ویدیو است که توکن آن اخیرا یک افزایش قیمت ۱۴۰ درصدی را تجربه کرده و قیمت آن به اوج ۲۰ دلار رسیده است.

سود نهنگ‌ها از معامله لایو پیر
شرکت‌ تحلیلی اسپات‌آن‌چین (SpotOnchain) گزارشی را در مورد یک نهنگ لایو پیر منتشر کرده است. این سرمایه‌گذار در پی واریز ۱۱۴۶۳۷ توکن LPT به ارزش ۲.۲ میلیون دلار به صرافی‌ها، مورد توجه قرار گرفته است.

تجزیه و تحلیل اسپات‌آن‌چین نشان می‌دهد که این نهنگ در ابتدا ۱۱۴۶۳۷ توکن LPT را از کوین‌بیس خریداری و برداشت کرده است. این توکن‌ها با میانگین قیمت ۵.۴۶ دلار بین آوریل و آگوست ۲۰۲۳ خریداری شده‌ بودند. در ادامه، وی توکن‌ها را تا زمانی که ارزش آن‌ها به ۱۹.۰۳ دلار رسید، نگهداری کرد که باعث ایجاد سودی ۲۴۹ درصدی برای وی شد.

در نتیجه، قیمت مجموع توکن‌ها که در ابتدا با مبلغ ۶۲۵۷۸۱ دلار خریداری شده بودند، در زمان فروش به ۲.۲ میلیون دلار رسید و سود ۱.۵۶ میلیون دلاری را برای این نهنگ به ارمغان آورد.

 

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

  

نهنگ دیگری که توسط پلتفرم تحلیلی لوک‌آن‌چین (LookOnChain) شناسایی شده، سود ۳.۵ میلیون دلاری را از خرید و فروش LPT به دست آورده است. به گزارش لوک‌آن‌چین، این نهنگ ۱۰۰ هزار توکن LPT را به صرافی MEXC واریز کرده و سپس ۶۵ هزار توکن را برداشت و احتمالاً ۳۵ هزار توکن را به فروش رسانده است.

لوک‌آن‌چین افزود: «این نهنگ در حال حاضر ۲۱۲۳۷۱ توکن LPT به ارزش ۳.۹۳ میلیون دلار در اختیار دارد و کل سود وی از افزایش اخیر قیمت، به بیش از ۳.۵ میلیون دلار رسیده است.»

آینده قیمت لایو پیر

تراکنش‌ نهنگ‌ها به‌طور قابل‌توجهی بر قیمت توکن LPT تأثیر گذاشته و باعث کاهش آن به محدوده ۱۷.۷۳ دلار شده است.

علی‌رغم این نوسانات، بسیاری از فعالان بازار دیدگاه مثبتی نسبت به آینده قیمت لایو پیر دارند. معامله‌گران باتجربه، هدف بلندمدت ۶۴.۷۰ دلار را برای این دارایی دیجیتال تعیین کرده‌اند و مدعی هستند که علی‌رغم وجود هرگونه اصلاح، قیمت در نهایت افزایش خواهد یافت.

خوش‌بینی معامله‌گران در پی انتشار اعلامیه‌هایی در مورد برنامه‌های این پلتفرم برای ادغام قابلیت‌های هوش مصنوعی ویدیویی، تقویت شده است. تیم لایو پیر می‌خواهد با ایجاد دسترسی بیشتر برای توسعه‌دهندگان و سازندگان، ایجاد ویدیو را تسهیل کند.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار