یک ارز دیجیتال هفت ساله در شبکه اتریوم برای مدت کوتاهی شاهد افزایش قابل توجهی از هیجان 700 میلیون دلاری صرافی غیرمتمرکز مشتری بود.
بر اساس داده های بازار، در 31 ژانویه، ساعاتی قبل از فعال شدن توکن JUP صرافی مشتری در شبکه سولانا، قیمت توکن مبتنی بر اتریوم با همین نام و نام اختصاری بیش از 430 درصد افزایش یافت و ساعاتی بعد کاهش یافت. . به نظر می رسد که برخی از معامله گران توکن اشتباهی را انتخاب کرده اند.
به گفته CoinMarketCap، قیمت توکن JUP مبتنی بر اتریوم از 0.005 دلار در 30 ژانویه به 0.026 دلار در 31 ژانویه افزایش یافت، اما به سرعت به محدوده 0.007 دلار بازگشت.
ژوپیتر مبتنی بر اتریوم که در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد، پروتکلی است که برای ایجاد و میزبانی برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) طراحی شده است، با این حال، وبسایت رسمی آن می‌گوید که این پروتکل «دیگر فعال نیست.»

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

 

از سوی دیگر، Jupiter مبتنی بر Solana، یک صرافی غیرمتمرکز است که از استراتژی میانگین‌گیری هزینه دلار برای مبادلات، ثبت سفارش محدود و توکن‌های شبکه Solana استفاده می‌کند.
در همین حال، به گفته یکی از مقامات بنیاد سولانا، ایردراپ ژوپیتر یکی از بزرگترین ایردراپ هایی است که در سولانا اتفاق افتاده است و این ایردراپ بدون هیچ مشکلی تکمیل خواهد شد.
در این راستا، آستین فدرا، افسر ارشد استراتژی بنیاد سولانا، این شبکه عملکرد “تحسین برانگیزی” داشته است. زیرا AirDrop Jupiter در مجموع 2.5 میلیون تراکنش را در 2 ساعت و نیم اول مدیریت کرد.
Phaedra گفت که زمانی که قیمت گاز سولانا در اوج خود بود، آلودگی هوا بسیار بالا بود، او به شوخی اضافه کرد که این هزینه نجومی 0.01 SOL، حدود 1.02 دلار با قیمت های فعلی است. فدرا این عدد را با هزینه های هنگفت گازی که کاربران شبکه اتریوم در جریان رویدادهای آب و هوایی محبوب مانند راه اندازی IPCoin در مارس 2022 پرداخت می کردند، مقایسه کرد.
در همین حال، یک سرمایه گذار 17 ساله با نام مستعار notxavierj ادعا می کند که بیش از 1 میلیون دلار در باد مشتری در شبکه Solana درآمد داشته است.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار