همزمان با بهبود وضعیت بازار کریپتو، قیمت بیت کوین (BTC) شتاب صعودی پیدا کرده و با افزایش بیش از ۴ درصدی، در حال نزدیک شدن به ۴۵ هزار دلار است. این افزایش قیمت در پی انباشت مقادیر زیادی از این ارز دیجیتال توسط نهنگ‌ها طی ۴ هفته گذشته صورت می‌گیرد.

پلتفرم ارائه‌دهنده داده‌های بلاکچین سنتیمنت (Santiment) خاطرنشان کرد که بیت‌کوین برای اولین بار از زمان شروع اصلاحات قیمت پس از تأیید رسمی صندوق‌های ETF اسپات در ماه ژانویه، سطح ۴۴.۵ هزار دلار را بازپس گرفته است. این افزایش مجدد قیمت تا حدی به افزایش موجودی نهنگ‌ها (کیف‌پول‌های حاوی ۱۰۰۰ بیت کوین یا بیشتر) نسبت داده می‌شود.
داده‌ها نشان می‌دهند که موجودی نهنگ‌ها به بیشترین میزان خود در ۱۴ ماه گذشته رسیده است. این افزایش موجودی نشان‌دهنده اعتماد سرمایه‌گذاران بزرگ به آینده این ارز دیجیتال است و به رشد قیمت آن کمک چشمگیری می‌کند.

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

به گفته علی مارتینز، تحلیلگر مشهور کریپتو، بیش از ۳ میلیون آدرس مجموعاً نزدیک به ۱.۵۰ میلیون بیت کوین در محدوده قیمتی ۴۱۸۰۰ تا ۴۳۰۸۰ دلار خریداری کرده‌اند که این محدوده را به یک حمایت قوی برای قیمت این ارز دیجیتال تبدیل کرده است.
مایکل ون دی پوپ (Michael van de Poppe)، دیگر تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال، عنوان کرده است که مرحله اصلاح قیمت بیت کوین احتمالاً به پایان رسیده و این ارز دیجیتال آماده صعود تا زمان رویداد هاوینگ است. وی همچنین پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت‌ کوین می‌تواند در آینده نزدیک به محدوده ۴۸۰۰۰ تا ۵۱۰۰۰ دلار برسد.
با این حال، ماینرهای بیت کوین اخیراً به منظور جذب سرمایه برای خرید تجهیزات استخراج پیشرفته‌تر و تقویت عملکرد خود، اقدام به فروش دارایی‌های خود کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار