احیای و افزایش محبوبیت بلاک چین سولانا در چند ماه گذشته به دلیل عوامل مختلفی است. یکی از این عوامل مهم، نظرات مثبت کتی وود، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آرک اینوست در مورد سولانا است که آگاهی روزافزون از این شبکه و پتانسیل آن را افزایش می دهد و نظرات روزافزون چهره های سرشناس بازار را در مورد آن نشان می دهد. بلاک چین این دیدگاه جدید همچنین با موفقیت چشمگیر برخی از پروژه های مبتنی بر بلاک چین Solana تقویت شده است. یکی از این پروژه ها، ارز دیجیتال Myro است که با رشد بیش از 5000 درصدی قیمت خود از زمان عرضه، سر و صدای زیادی ایجاد کرده و توجه بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. بنابراین مقاله امروز به معرفی ارز دیجیتال MYRO و توکن های MYRO اختصاص دارد. با ما بمان.

 

ارز دیجیتال Myro چیست؟

ارز دیجیتال Myro یک پروژه جاه طلبانه میم کوین مبتنی بر بلاک چین Solana است که رویای تعریف مجدد تاریخچه میم کوین ها در شبکه را دارد. به عنوان یک پروژه جامعه محور، Miro Digital Currency ماموریت دارد تا ارزهای دیجیتال را برای همه در دسترس و لذت بخش قرار دهد.
در واقع، پروژه ارز دیجیتال Myro مظهر روحیه انقلابی است که فراتر از مفهوم سنتی ارز میم است و برای نوآوری، سادگی، امنیت و دسترسی طراحی شده است.

ارز دیجیتال مایرو چگونه کار می‌کند؟

رمز ارز Myro به نام سگ خانگی محبوب بنیانگذار سولانا راج گوکال نامگذاری شده است.
علاوه بر این نامگذاری جالب، چشم انداز Miro برای ارز دیجیتال فراتر از کهن الگوی معمولی میم کوین است و پروژه با ارائه تعدادی کاربرد منحصر به فرد متفاوت است. از اهداف اصلی ارز دیجیتال Myro می توان به موارد زیر اشاره کرد: بهبود درک عمومی از میم کوین ها، افزایش ارزش کل دارایی های قفل شده در شبکه سولانا، جذب کاربران جدید به بلاک چین سولانا و ترویج استفاده از گرافیک. ابزار. و تبادل کیف پول های غیرمتمرکز این شبکه، افزایش دانلود و استفاده از کیف پول های غیر حافظ مبتنی بر سولانا که در نهایت بر روند قیمت SOL تاثیر مثبت می گذارد.
در واقع هدف اصلی ارز دیجیتال Myro این است که به عنوان دروازه ای برای جذب مصرف کنندگان، موسسات و علاقه مندان به اکوسیستم سولانا و در نتیجه رونق بخشیدن به فعالیت و رشد این شبکه عمل کند.
در همین حال، دارندگان ارز دیجیتال Miro از مزایای انحصاری مانند توانایی خرید محصولات Miro نسخه محدود مانند تی شرت، کلاه و کلاه برخوردار هستند. این پروژه همچنین رویدادهای اجتماعی را هر از گاهی برگزار می کند. از چت صوتی گرفته تا انجمن ها و مسابقات، دوستداران سگ را از سراسر فضای کریپتو گرد هم می آورد.
علاوه بر این، تیم ارز دیجیتال Myro قصد دارد با توسعه و ارائه مجموعه ای از نقش ها، فرصتی برای استفاده کامل از پتانسیل سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال فراهم کند. به گفته تیم Myro، اشتراک ارز دیجیتال Myro راهی ساده، ایمن و آسان برای به حداکثر رساندن سود برای دارندگان این میم کوین است و همچنین به تمرکززدایی سولانا کمک خواهد کرد.
اساسا، ارز دیجیتال Miro، مانند اکثر ممکوین های دیگر، صرفاً سرگرمی نیست، اما این پروژه به دنبال آموزش و آموزش کاربران است تا با ایجاد یک محیط سرگرم کننده و امن برای مشارکت و یادگیری، استفاده گسترده از ارزهای دیجیتال را تشویق کنند.

 

 

 

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

 

توکنومیک ارز دیجیتال میرو

تیم توسعه ارز دیجیتال Myro برای تراکنش های توکن خود مالیات 0 درصدی در نظر گرفته است تا اطمینان حاصل شود که کاربران می توانند بدون پرداخت هزینه اضافی در تراکنش ها شرکت کنند. علاوه بر این، تیم ارز دیجیتال Myro رویکردی فعالانه برای مسائل امنیتی اتخاذ کرده است. توسعه دهندگان میم کوین علاوه بر انصراف از مالکیت قرارداد، توکن های تامین نقدینگی (LP) خود را نیز سوزاندند. این بدان معناست که توکن LP به یک آدرس مرده ارسال شده است و قابل بازیابی نیست. با این اقدامات، ارز دیجیتال Miro تضمین می شود که از کلاهبرداری فرش کش محافظت می شود و این باعث ایجاد اعتماد در بین اعضای جامعه می شود.

 

 

ارز دیجیتال Myro را از کجا بخریم و کجا ذخیره کنیم؟

توکن MYRO را می‌‌توان در صرافی‌های غیرمتمرکز شبکه سولانا، از جمله ریدیوم (Raydium)، اورکا (Orca) و ژوپیتر (Jupiter) و همچنین، صرافی‌های رمزارزی شناخته‌شده‌ دیگری مانند کوکوین (KuCoin)، اچ‌تی‌ایکس (HTX)، بای‌بیت (Bybit)، کوینکس (CoinEx) و غیره، خرید و فروش کرد.

از طرفی، همان‌طور که گفته شد، ارز دیجیتال مایرو بر بستر شبکه سولانا ساخته شده است. این بدان معنا است که تمام کیف پول‌های معتبر پشتیبانی‌کننده از سولانا، از توکن MYRO نیز پشتیبانی می‌کنند؛ از جمله فانتوم (Phantom) و همچنین، کیف پول‌های سخت افزاری همچون لجر (Ledger).

 

 

پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال Myro

ارزهای دیجیتال به ویژه memecoin ها بسیار نوسان هستند و پیش بینی قیمت آنها در بلندمدت دشوار است. با این حال، برخی از تحلیلگران این کار را با استفاده از داده های تاریخی و تحلیل تکنیکال انجام می دهند. به عنوان مثال، تحلیلگران crowdwisdom.live میانگین قیمت ارز دیجیتال Myro را در سال 2024 0.380 دلار و در سال 2025 0.441 دلار پیش بینی کردند. آنها همچنین پیش بینی می کنند که میانگین قیمت ارز دیجیتال Myro تا سال 2030 به 1.52 دلار افزایش یابد.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار