کمتر از یک ماه فعالیت رسمی و بیش از 15 میلیون بازیکن!
این اعداد مربوط به بازی Notcoin است که سر و صدای زیادی در جای ارز دیجیتال تلگرام به خصوص در بین کاربران ایرانی که از این پیام رسان استفاده می کنند، به پا کرده است. NatCoin یک ربات تلگرامی است که با گیم پلی خلاقانه خود توانسته است بازیکنان زیادی را به خود جذب کند و همانطور که توسط تیم پروژه گزارش شده است، سرعت توسعه آن بیشتر از سایر بازی های تلگرامی موجود است.
همچنین بخوانید : Notcoin چیست؟
اگر هنوز به NatCoin نیامده اید، این یک بازی ساده است که در آن می توانید با کلیک روی سکه ها، توکن به دست آورید. این توکن‌ها در حال حاضر در خارج از بازی بی‌ارزش هستند و قابل انتقال نیستند، اما می‌توان از آنها برای خرید آیتم‌های درون بازی استفاده کرد.
عرضه غیرمعمول این بازی اطلاعات کمی در مورد آن در دسترس قرار داده است و این دلیل اصلی بسیاری از سوالات در ذهن کاربران NatCoin است. در واقع، به نظر می رسد توسعه دهندگان NatCoin بیشتر به درگیر کردن ذهن کاربران علاقه مند هستند تا اینکه پروژه خود را به عنوان یک نوآوری و فعالیت جدی ارائه دهند.
“احتمالا هیچ” یا “هیچ چیز ممکن”، شعاری که NatCoin با آن شناخته می شود، یک عبارت طعنه آمیز ساده در فضای ارز دیجیتال است که برای انتقال معنایی برخلاف معنای ظاهری آن استفاده می شود. در واقع، طرفداران یا توسعه دهندگان پروژه از این عبارت استفاده می کنند، بلکه پتانسیل خوب یک ارز دیجیتال یا پروژه و در نتیجه حس شوخ طبعی، حس FOMO (ترس از دست دادن) را احساس می کنند. ) به گیرنده پیام
علیرغم تعداد زیادی سؤال در مورد NatCoin، دو سؤال به وضوح بیشتر پرسیده می شود و برای کاربران مهمتر از موضوعات دیگر است. آیا Natcoin ارز دیجیتال رایگان را به بازیکنان خود ارائه می دهد؟ و در این صورت هزینه NatCoin چقدر خواهد بود؟
برای پاسخ به این سوالات، قابلیت اطمینان این پروژه؛ لازم است ابتدا توسعه دهندگان و حامیان آن را بررسی کنید و سپس وارد حالت airdrop احتمالی شوید و توکنی را که بازیکنان NatCoin منتظر آن هستند آزاد کنید.

 

نات کوین پروژه معتبری است؟

NatCoin مستقیماً توسط توسعه دهندگان فعال در گروه تلگرام و بنیاد TON پشتیبانی می شود. به همین دلیل است که کاربران به سرعت به این بازی اعتماد می کنند. برای مثال پاول دوروف، موسس تلگرام، در این بازی یک تیم یا گروه ایجاد کرد. البته صرافی های بزرگی مانند Binance، OKX، BuyBit و Kocoin از طریق گروه ها و کانال های رسمی خود در تلگرام به این بازی پیوسته اند. استیو یونون، مدیر عامل بنیاد بلاک چین تون، مرتباً در مورد NatCoin در صفحه X (توئیتر سابق) پست می گذارد. تلگرام و انجمن های مختلف مرتبط با تون کوین نیز از این بازی پشتیبانی می کنند و مرتب در مورد آن صحبت می کنند.

این پشتیبانی گسترده با نحوه کار خود NatCoin در تضاد است. به عنوان مثال، NatCoin یک وب سایت رسمی یا کاغذ سفید ندارد. هیچ نقشه راهی وجود ندارد که بتوانید با نگاه کردن به آینده این بازی محبوب متوجه شوید.
البته اطلاعاتی در مورد توسعه دهندگان NatCoin وجود دارد و در بخشی از خود بازی تایید شده است که توسط گروه Open Builders راه اندازی شده است که در توسعه، تامین مالی و ارتقای چندین پروژه دیگر روی بلاک چین نیز مشارکت داشته است. پلتفرم.. تاکوی ساشا، یکی از اعضای Open Builders، احتمالا یکی از شخصیت های اصلی NatCoin است. برخی منابع همچنین می گویند که اعضای تیم توسعه VK Coin، مشابه پروژه موفقی که در سال 2019 توسط شبکه اجتماعی روسی VK راه اندازی شد، پشت این بازی هستند.

با این حال، آینده این بازی چندان نامعلوم نیست. تا به امروز، نات کوین توانسته است توجه میلیون ها کاربر را به خود جلب کند که اکثر آنها هیچ تجربه قبلی در تعامل با بخش ارزهای دیجیتال ندارند. این موضوع برای بنیاد تون و تلگرام دارایی است تا بسیاری از کاربرانی که آشنایی کاملی با ارزهای دیجیتال ندارند به استفاده از @wallet یا ابزارهای مشابه تشویق کند. بنابراین اگرچه نت کوین نقشه راه ندارد، اما می تواند بخش بسیار مهم و جدی از نقشه راه شبکه باشد.
علاوه بر این، از پتانسیل این بازی در حال حاضر در تبلیغات پروژه های دیگر مبتنی بر شبکه شما استفاده می شود. به این ترتیب، کاربران با انجام وظایف خاصی در بخش Earn بازی، مانند دنبال کردن کانال یک پروژه در بلاک چین، توکن های بیشتری دریافت می کنند. این ویژگی احتمالاً در آینده با افزایش تعداد بازیکنان جدی‌تر می‌شود.
در نهایت باید گفت که اگرچه نات کوین هنوز ارز دیجیتالی راه اندازی نکرده است، اما ویژگی های یک پروژه بلاک چین معتبر را دارد. در واقع، تفاوت اصلی NatCoin با پروژه های مشابه، روشی است که برای تبلیغ و تبلیغ بازی خود انتخاب می کند. مسخره کردن همه چیز و مشغول کردن بازیکنان.

 

قرار است با نات کوین ثروتمند شویم؟

فعالیت صرافی های بزرگ در بازی و اعلامیه های غیررسمی تیم NatCoin به وضوح نشان می دهد که NatCoin به عنوان یک ارز دیجیتال معاملاتی در آینده عرضه خواهد شد. حتی صفحه قیمت NatCoin بر روی Binance، CoinMarketCap، CoinGecko و دیگر پلتفرم های معتبر ساخته شده است.

 

 

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

در یکی از این اطلاعیه‌های غیررسمی، تیم نات کوین در صفحه X خود نوشته است:

بسیاری از صرافی‌ها می‌خواهند اگر زمانی نات کوین مینت (روی بلاکچین عرضه) شد، آن را به فهرست معاملاتی خود اضافه کنند. شاید روزی بتوانند این کار را انجام دهند، اما فقط با نات کوین‌هایی که خودشان استخراج کرده باشند. پس گول نخورید، چون جاهایی که در آن مرحله بعدی را اعلام می‌کنیم، می‌شناسید.

بهتر است در مورد NatCoin رویا نبینید. ساده ترین راه برای دریافت این ویژگی در بازی به این معنی است که صاحبان آن پاداش هنگفتی دریافت نخواهند کرد و قیمت هر واحد مانند سایر ارزهای میم با چند صفر پس از اعشار شروع می شود. بنابراین، بازی NatCoin شما را ثروتمند می کند، اما شاید در آینده پاداش دریافت کنید. همچنین توجه داشته باشید که چه شوخی یا جدی باشید، هیچ اطمینانی در مورد برنامه های توسعه دهندگان برای آینده NatCoin وجود ندارد.
نمی توان پیش بینی دقیقی در مورد زمان ایردراپ احتمالی و تعداد توکن هایی که هر فرد بسته به فعالیت خود دریافت می کند ارائه داد، زیرا هنوز چیزی اعلام نشده است و خود توسعه دهندگان ممکن است هنوز تصمیم نهایی را نگرفته باشند.

 

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار