کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به طور همزمان 11 درخواست را برای راه اندازی ETF بیت کوین کش در 10 ژانویه (20 دسامبر) تأیید کرد که باعث گمانه زنی ها در مورد نحوه واکنش بازار به اخبار این هفته شد.
در ساعاتی پس از انتشار این خبر، بیت کوین تا 49000 دلار افزایش یافت، اما پس از 12 ژانویه (22 ژانویه)، قیمت در برخی بازارها به 41500 دلار کاهش یافت. حرکتی که با وجود شدتش باعث تعجب چند نفر شد. اکنون، با نزدیک شدن به رویداد اواسط آوریل، اتفاق نظر کمی در مورد آینده بیت کوین وجود دارد.
ما از چندین عضو رسانه ای کوین تلگراف و چندین تحلیلگر خواستیم تا روند قیمت بیت کوین را در ماه های آینده پیش بینی کنند. فقط به یاد داشته باشید که آخرین باری که از آنها خواستیم این کار را انجام دهند، برخی از 5 رقم قیمت را اشتباه گرفتند. بنابراین شما نباید این پیش بینی را به عنوان توصیه سرمایه گذاری در نظر بگیرید، مگر اینکه به دنبال راهی برای از دست دادن پول خود باشید!

 

تام بلک‌اِستون، خبرنگار کوین تلگراف:

بیت کوین اخیراً به‌سختی مقاومت‌های خود را پشت سر گذاشته و ماه دسامبر را در سطح ۴۲٬۲۶۵ دلار به پایان رساند. این سطح ۲٬۲۶۵ دلار بالاتر از چیزی است که چند ماه قبل پیش‌بینی کرده بودم.

آن طور که از عملگرد گذشته بیت کوین پیداست، قیمت در سال هاوینگ رشد بسیار بیشتری را در مقایسه با سال‌های قبل از آن تجربه می‌کند. بنابراین، با اینکه معتقدم ژوئن (خرداد) برای شروع روند صعودی اصلی زود است، انتظار دارم قیمت تا پایان ۲۰۲۴ بیشتر از این رشد کند. تصور می‌کنم بیت کوین تا پایان سال یک اوج تاریخی جدید ثبت کرده باشد. ضمن اینکه فکر نمی‌کنم اخبار مروبط به ETFهای نقدی بیت کوین بیشتر از دو ماه روی بازار تأثیر داشته باشند.

فکر می‌کنی قیمت بیت کوین روز ۳۰ ژوئن (۱۰ تیر) چقدر باشد؟

پاسخ بلک‌استون: تصور می‌کنم بالای ۴۷٬۰۰۰ دلار باشد.

 

 

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

 

 

لوکاس کیِلی، مدیر سرمایه‌گذاری پلتفرم Yield App

بر اساس قانون «خرید بر اساس شایعات و فروش بر اساس اخبار»، می‌توان شاهد حرکت‌های نزولی در بازار بود، اما این تحرکات تنها توسط معامله‌گران کوتاه‌مدت شکل می‌گیرد. دارندگان نمی فروشند. به خصوص قبل از نصف شدن، زیرا همیشه عامل جهش های بلند مدت بیت کوین در گذشته بوده است. سهم صاحبان بلند مدت عرضه بیت کوین در گردش در حال حاضر حدود 76 درصد است که بیشتر از هر زمان دیگری در گذشته است.
ممکن است شاهد یک بازگشت قیمت متوسط ​​باشیم، اما این موضوع چندان مهم نخواهد بود. شکستن آستانه 50000 دلار ممکن است کمی طول بکشد. با این حال، در ماه ژوئن، اثرات نصف شدن ظاهر می شود و قیمت افزایش می یابد. اندازه این جهش به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از آنها وضعیت کلان اقتصادی است. ما همچنین می دانیم که اغلب زمان زیادی طول می کشد تا بر قیمت تأثیر بگذارد. بنابراین برای دیدن اوج های جدید به کمی صبر نیاز داریم.

پیش‌بینی شما از قیمت بیت کوین در پایان ژوئن چیست؟

پاسخ کیِلی: جایی بین ۵۰٬۰۰۰ تا ۶۰٬۰۰۰ دلار.

 

 

کریستوس ماکریدیس، دانشیار پژوهشی دانشگاه آریزونا و مدیرعامل Dynamic AI:

تصویب ETF ها حرکتی است که بر ارزش بیت کوین در سال جاری و حتی فراتر از آن برای سایر دارایی های دیجیتال تأثیر می گذارد. علاوه بر افزایش استقبال و پذیرش دارایی های دیجیتال در بین مشاغل، احتمالاً شاهد کاهش سطح اعتماد سیاسی و اقتصادی در جهان خواهیم بود. از لحاظ تاریخی، رابطه منفی قوی بین کاهش سطح اعتماد سیاسی و اقتصادی و ارزش بیت کوین و اتریوم وجود داشته است و این موضوع در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال 2024 شدیدتر خواهد شد. حرکت مداوم ارزهای دیجیتال در حال حاضر، با ماهیت غیرقابل پیش‌بینی و بسیاری از تصمیمات بانک‌های مرکزی و دولت باعث افزایش قیمت‌ها می‌شود و مردم به آنها به عنوان پناهگاه‌های امن نگاه می‌کنند.
قیمت بیت کوین در 30 ژوئن؟
اگر بیت کوین از 50000 دلار بیشتر شود، تعجب نمی کنم.

 

 

رِی سالموند، مدیر بخش بازار کوین تلگراف:

انتظار می رود چشم انداز بلندمدت قیمت بیت کوین تحت تأثیر حجم و جریان مستمر سرمایه گذاری در ETF ها و گزارش های مرتبط در پایان سه ماهه اول و دوم سال 2024 باشد.
جالب خواهد بود که ببینیم هر موسسه چگونه سبد سهام خود را برای سرمایه گذاری در بیت کوین قرار می دهد و چه نوع مشتریان و محصولات تامین مالی خرد در سال آینده ظهور می کند. در کوتاه مدت، احتمالاً تمرکز بر اواسط آوریل بیت کوین و تأثیر تاریخی آن بر نرخ ارز خواهد بود.
من شخصاً انتظار دارم که قیمت در دو ماه آینده بین 50000 تا 56000 دلار در نوسان باشد. در نهایت، سطح 58000 دلار تبدیل به یک حمایت خواهد شد، و شکست نیز عالی است زیرا بازار حرکت خود را تقویت می کند.
قیمت بیت کوین در 30 ژوئن چقدر خواهد بود؟
بین 55,500 تا 69,420 دلار، با این حال عوامل زیادی وجود دارد که در حال حاضر نمی توان آنها را در نظر گرفت، اما ممکن است.

 

 

دنیله سروادعی، مدیرعامل و بنیان‌گذار Sellix:

عبور بیت کوین از 100000 دلار به دلیل هجوم سرمایه گذاران خرد به بازار اجتناب ناپذیر است. تایید ETF های نقدی یک معامله بزرگ برای بیت کوین است. نه تنها به این دلیل که فرآیند سرمایه گذاری را ساده می کند و نیاز به استفاده از مبادلات ارز دیجیتال را از بین می برد، بلکه به این دلیل که جهشی بزرگ به سمت پذیرش جریان اصلی و شفافیت قانونی این دارایی ها در ایالات متحده است (از طرف دیگر، اتریوم ممکن است اشاره کند. آیا بیت کوین رشد را منعکس نمی کند).
قیمت بیت کوین در 30 ژوئن؟
140000 دلار

 

 

رودی تاکالا، دبیر کوین تلگراف:

بیت کوین با راه اندازی ETF های نقدی به 49000 دلار رسید. اکنون، پس از ایجاد کف (41500 دلار) پس از شروع ETF ها، انتظار دارم تا زمانی که قیمت شکسته شود، شاهد تغییر در منطقه محدود باشم. یعنی ورود به یک موقعیت فروش (فروش) پس از رسیدن قیمت به مرز این محدوده می تواند برای مدتی (قبل از نزول) حرکت مطمئنی باشد. به خصوص اگر علاقه بازار به اتریوم گسترش یابد.
در سال 2020، زمانی که تقسیم قبلی رخ داد، قیمت بیت کوین 500 درصد افزایش یافت و در سال 2021 دو برابر شد. تکرار این الگو می تواند قیمت بیت کوین را تا پایان سال به بالای 200000 دلار برساند. این در حال حاضر اتفاق می افتد و با توجه به تفاوت بین ارزش فعلی بازار بیت کوین و سال 2020، غیر منطقی به نظر می رسد. با این حال، به نظر می رسد سال 2024 سال گاو نر باشد.
قیمت بیت کوین را برای 30 ژوئن چقدر پیش بینی می کنید؟
بیش از 47000 دلار

 

 

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار