پس از تایید صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، iShares Bitcoin Trust ETF، بزرگترین شرکت مدیریت دارایی جهان، BlackRock، در صرافی نزدک با نماد IBIT فهرست شده است. در روز اول، 25 درصد افزایش یافت و در حال حاضر با قیمت 27.50 دلار به ازای هر سهم معامله می شود.
کارشناسان بر این باورند که در اولین روز معامله، مقادیر زیادی پول نقد به صندوق های ETF بیت کوین ریخته می شود. لازم به ذکر است که ارزش خالص دارایی (NAV) صندوق صرافی BlackRock Bitcoin Spot در تاریخ تصویب 26.12 دلار است.
بلومبرگ پیش‌بینی می‌کند که 4 میلیارد دلار می‌تواند در ETF بیت کوین در روز اول سرمایه‌گذاری شود و بلک راک به تنهایی می‌تواند حدود 2 میلیارد دلار جذب کند.

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

گفته می‌شود که ETF بیت‌کوین Spot BlackRock اکنون در iShares، Nasdaq و از طریق پلتفرم سرمایه‌گذاری علاءالدین که بیش از 175000 مشاور مالی دارد، در دسترس است.
BlackRock همچنین اخیراً کاهش کارمزد ETF Spot Bitcoin را به 0.25٪ و معافیت جزئی از کارمزد برای 12 ماه اول اعلام کرد.
دومینیک رو، رئیس ETF و سرمایه گذاری در BlackRock می گوید: از طریق IBIT، سرمایه گذاران می توانند به صورت ارزان و آسان به بیت کوین دسترسی داشته باشند.
در واقع، IBIT قصد دارد برخی از موانع و موانع عملیاتی را که مانع از سرمایه‌گذاری مستقیم سرمایه‌گذاران، از مدیران دارایی گرفته تا مشاوران مالی می‌شود، بردارد.
علاوه بر بلک راک، امتیاز ETF بیت کوین Grayscale و بیت کوین تراست Grayscale (GBTC) نیز در روز اول معاملات موفق به کسب بیش از 2 درصد شدند.
جالب اینجاست که پس از حمایت ETF ها، بیت کوین حرکت مشابهی نداشت. در واقع، کارشناسان بر این باورند که روند کنونی بازار «شایعه خرید، خبر فروش» است.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار