شرکت کنندگان کمپین Galxe و صاحبان NFT این پروژه بیش از 70 درصد از 300 میلیون توکن ALT اختصاص داده شده برای این ایردراپ را دریافت خواهند کرد.
به گزارش والکس به نقل از thedefiant، AltLayer، یک پروژه بلاک چین که در زمینه شبکه های پیش ساخته فعالیت می کند، جزئیات توزیع airdrop را قبل از راه اندازی توکن ALT خود نهایی کرده است. این ایردراپ به حامیان و شرکای اولیه ای که در توسعه این پروژه نقش داشتند، پاداش می دهد.
کاربران واجد شرایط عبارتند از دارندگان NFT این طرح، شرکت‌کنندگان کمپین Altitude، تکرارکننده‌های برچسب EigenLayer، شرکای اکوسیستم EigenLayer و برچسب‌های شبکه Celestia. در مجموع 300 میلیون ALT منتقل می شود که 3 درصد از کل عرضه این توکن است.

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

دارندگان NFT فقط کسانی هستند که نشان AltLayer Project OG و مجموعه های Oh Ottie را دریافت کرده اند. شرکای سرمایه گذاری Galxe که به طور فعال در محصولات اصلی AltLayer مشارکت داشته اند نیز سهمی از توکن های ALT دریافت خواهند کرد.
EigenLayer retriever ها همچنین توکن های ALT را بر اساس امتیاز تکرار کننده دریافت می کنند و یک کاربر برای واجد شرایط شدن به حداقل 720 امتیاز نیاز دارد. AltLayer همچنین بخشی از صفحه فرود خود را به تیم EigenLayer و شرکای این پرونده اختصاص داده است تا از حمایت مستمر آنها تشکر کند.
این ایردراپ بعداً با استیک کننده های توکن Celestia در دسترس خواهد بود.
برداشت این توکن ها از 25 دی ماه (5 بهمن) آغاز و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت. هر توکنی که برداشت نشود به خزانه AltLayer بازگردانده می شود.
لطفا توجه داشته باشید که این تخفیف برای ساکنان مناطقی مانند ایالات متحده، کانادا، چین و کشورهای مشمول تحریم های اقتصادی جامع در سطح ملی یا منطقه ای قابل استفاده نیست.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار