قیمت ارز دیجیتال بیت تنسور (Bittensor) با نماد اختصاری TAO، به سرعت در حال افزایش است؛ زیرا بنیاد اوپن تنسور (Opentensor) که این پروتکل را ایجاد کرده است، به دنبال ارائه یک جایگزین متن باز برای افزایش رقابت‌ها بر سر فناوری هوش مصنوعی است.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت توکن TAO شبکه بیت تنسور در دو هفته گذشته بیش از ۹۰ درصد افزایش یافته و امروز ۱۵ فوریه، رکورد تاریخی جدیدی را در محدوده ۶۳۱٫۵ دلار به ثبت رسانده است. ارزش بازار این ارز دیجیتال نیز به مرز ۴ میلیارد دلار نزدیک شده است.
در زمان نگارش این خبر، بیت تنسور با قیمت ۶۱۸ دلار معامله می‌شود و با توجه به ارزش بازار ۳٫۸۶ میلیارد دلاری آن، در جایگاه ۲۰۴ بازار قرار دارد.

 

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

  

در همین حال، ویتالک بوترین، خالق و هم‌بنیانگذار اتریوم نیز در یک پست وبلاگی، بیت تنسور را تایید کرده است. بوترین حدود یک هفته پیش، در پست خود اظهار داشت که بیت تنسور، فرصتی را برای توسعه بیشتر هوش مصنوعی، از طریق مشوق‌های مالی فراهم می‌کند.

در واقع، بنیاد اوپن تنسور با تحریک توسعه متن باز فناوری هوش مصنوعی با انگیزه‌های پولی، خطرات تسلط چند کسب و کار بر این حوزه را کاهش می‌دهد.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار