هرسال تعداد میلیاردرهای ارز دیجیتال در حال افزایش است، اما چرا هر روز تعداد میلیاردرهای ارز دیجیتال بیشتر و بیشتر می شود؟

در این مطلب از سایت ای کلابز علت اصلی ثروتمند شدن افراد در این بازار را برای شما توضیح داده و میلیاردهای ارز دیجیتال حال حاضر بازار ارز دیجیتال را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

چرا هر روز تعداد میلیاردرهای ارز دیجیتال بیشتر می شود؟

پذیرفتن ارزهای دیجیتال و ورود بیشتر افراد به بازار ارز دیجیتال به این معنی است که پول های بیشتری وارد بازار ارز دیجیتال یا همان کریپتو شده است. خیلی از افراد تازه کار برای رسیدن به ثروت در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند و همین موضوع باعث افزایش میلیاردرهای این بازار می شود.

بعد از خواندن داستان های موفقیت آمیز افراد ثروتمند در بازار ارز دیجیتال، اولین فکری که همه به ذهن شان خطور می کند این است که وارد این بازار شده و سهمی از ثروت آن داشته باشند.

میلیاردرهای ارز دیجیتال

بیشتر این افراد در اولین قدم به سراغ خرید بیت کوین رفته و احتمالاً تبدیل به هولدرها و سرمایه گذاران این بازار می شوند تا زمانی که بیت کوین رشد کرده و سود خوبی به دست بیاورند. اما در این بین بعضی از افراد تریدر یا آغاز کننده کسب و کار یا سرمایه گذارهای حرفه ای شانسی برای ثروتمند شدن خواهند داشت.

اما نکته مهم این است که در بازار ارز دیجیتال باید هوشیار باشید و از هر فرصتی بهترین استفاده را بکنید. به عنوان مثال رشد شت کوین ها یا رشد NFT ها به یکباره اتفاق افتاد. به همین خاطر باید تمام حواس و تمرکزتان روی ارزهای دیجیتال و اتفاقاتی باشد که در این بازار اتفاق می افتد.

البته همیشه فرصت سود و ضرر باهم پیش می آید و در کنار افرادی که ممکن است سود زیادی کنند، افراد زیادی هم دچار ضرر می شوند.

 

چه تعداد میلیاردر در بازار ارز دیجیتال وجود دارد؟

به طور کلی 19 میلیاردر ارز دیجیتال در بازار وجود دارد اما شاید در آینده همه چیز تغییر کند و معلوم نیست که دیگر ساتوشی ناکاماتو و ویتالیک بوترین جزء ثروتمندان این بازار باشند. اما میلیاردر ارز دیجیتال چه معنی می دهد؟

بهتر است همین ابتدا معنی این کلمه را به درستی درک کنیم تا بدانیم در مورد چه افرادی صحبت می کنیم. در اصطلاح به کسی که ثروت خود را به صورت مستقیم از سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال یا شرکت های مرتبط با ارز دیجیتال به دست آورده باشد، میلیاردر ارز دیجیتال گفته می شود.

از آنجایی که این بازار نوپا است، قطعاً فرصت های بسیاری برای ظهور میلیاردرهای ارز دیجیتال در دنیا وجود دارد. از بین 19 میلیاردر دنیای ارز دیجیتال، بیشتر آنها ثروت خود را از سرمایه گذاری روی بیت کوین یا شرکت های مربوط به حوزه بلاکچین به دست آورده اند.

به عنوان مثال، الکس آتلا (Alex Atallah) و دیوین فینزر (Devin Finzer) با کمک Opensea به ثروت رسیده و کریس لارسن (Chris Larsen) و جد مک کالب (Jed McCaleb) با ارز دیجیتال ریپل و برایان آمسترانگ با صرافی کوینس بیس در لیست 19 میلیاردر برتر دنیا قرار گرفته اند.

البته نمی توان از ویتالیک بوئترین خالق اتریوم چشم پوشی کرد که در حال حاضر در جایگاه 20ام میلیاردرهای ارز دیجیتال قرار گرفته است. اما به خاطر تغییرات قیمتی اتریوم جایگاه او دائماً درحال بالا و پایین شدن است.

مهم ترین نکته در این آمار این است که از بین این 19 نفر، حدود 16 نفر آن پاسپورت ایالات متحده آمریکا را دارند. البته ساتوشی ناکاماتو به خاطر هویت مجهول خود اصلاً در داخل لیست 19 نفری وارد نشده است.

 

ثروتمندترین میلیاردر ارز دیجیتال کیست؟

در حال حاضر مؤسس صرافی بایننس، ژان پنگ ژائو ثروتمند ترین است که با سرمایه ای بیش از 20 میلیارد دلار در بین ثروتمندترین افراد روی کره زمین است.

او که در حال حاضر بیش از 70% درصد از سهام صرافی بایننس را در اختیار دارد در رتبه اول قرار گرفته و نکته بعدی این است که صرافی بایننس حجم زیادی بیت کوین را هولد کرده است. ژان پنگ ژائو که همه او را با نام اختصاری سی زد (CZ) می شناسند علاوه بر هولد کردن بیت کوین در پرتفوی خود، مقدار زیادی ارز بی ان بی دارد.

بعد از سی زد نیز میلیاردرهایی مثل Sam Bankmat Fried و Brian Armstrong مؤسسان صرافی FTX در لیست میلیاردرهای ارز دیجیتال قرار گرفته اند.

یکی از میلیاردهای بیت کوین که هنوز اسم او در لیست قرار نگرفته نیز Satoshi nakamato است که دارنده حجم زیادی بیت کوین است. در حال حاضر او با 1.1 میلیون واحد بیت کوین یکی از ثروتمندان ناشناس بازار کریپتو است.

 

جوان ترین میلیاردر ارز دیجیتال چیست؟

در حال حاضر جوان ترین میلیاردر ارز دیجیتال سام بنک من فراید مؤسس صرافی FTX است، او به تازگی و بعد از ریزش شدید قیمت اتریوم تبدیل به جوان ترین ثروتمند بازار کریپتو شده است. این دو نفر دائماً برسر جایگاه اولی در حال رقابت هستند. زیرا پیش از این ویتالیک بوئترین خالق ارز دیجیتال اتریوم صاحب مقام اولی بود.

 

منبع: Cointelegraph

 

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار