صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس که به تازگی با مشکلات زیادی نیز روبرو شده اعلام نمود که در حال بررسی ارزهای دیجیتال جدید برای اضافه کردن به لیست ارزهای این صرافی است.

طبق اعلامیه منتشر شده توسط صرافی کوین بیس در روز چهارشنبه، کوین بیس در حال وضعیت و شرایط 18 ارز دیجیتال جدید به نام های زیر است:

Aave، Aragon، Arwave، Bancor، COMP، DigiByte، Horizen، Livepeer، NuCypher، Numeraire، Keep Network، Origin Protocol، Ren، Render Network، Siacoin،SKALE Network، Synthetix و Vechain

ارزهای جدید کوین بیس

این شرکت علاوه بر انتشار اسامی رمزارزهای احتمالی که قرار است به زودی داخل این صرافی لیست شود افزود: «به عنوان بخشی از این فرآیند اکتشافی، کاربران ممکن است APIها یا نشانه های دیگری از این ارزهای دیجیتالی در حین کار کردن روی آن و بررسی پتانسیل آن مشاهده کنند که کاملاً طبیعی است».

علاوه بر این کوین بیس به این نکته اشاره کرد که دقت داشته باشید که این ارزهای دیجیتالی ممکن است در تمامی نواحی فعال نشود و این کاملاً بستگی به قوانین محلی آن ناحیه خواهد داشت.

«تصمیم ما برای پشتیبانی از هرکدام از این ارزهای دیجیتالی بستگی به بررسی های فنی و انطباقی داشته و در بعضی از مناطق و نواحی نیز نیاز به تأییدیه قوانین خواهیم داشت و بعد از بررسی تمامی موارد بعضی از این ارزهای دیجیتالی یا همه آن ها به لیست ارزهای دیجیتالی ما افزوده خواهد شد.»

 

منبع: Coinbase

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار