در حالی که بازار کریپتو تحت تاثیر فشار فروش گسترده قرار گرفته است، ارز دیجیتال Toncoin (TON) شاهد افزایش قابل توجهی در حجم تراکنش های بزرگ بوده است که نشان دهنده افزایش فعالیت نهنگ ها است. حجم معاملات بالا که اغلب با نهنگ ها همراه است نشان می دهد که این سرمایه گذاران بزرگ و با نفوذ ممکن است علی رغم روند منفی کلی بازار، فعالانه اقدام به خرید یا فروش تون کوین کنند.
بر اساس داده های پلتفرم IntoTheBlock، حجم تراکنش های بزرگ توکن کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۵۷ درصد افزایش یافته و به ۷.۵۸ میلیون دلار یا ۹۶۲،۲۷۰ توکن کوین رسیده است. این افزایش قابل توجه در حجم تراکنش ها در حالی رخ می دهد که به دلیل فشار فروش در بازار، قیمت Toncoin با افت 12 درصدی به 6.6 دلار در 24 ساعت گذشته رسیده است.

گروه ارز دیجیتال
گروه ارز دیجیتال

https://t.me/eclubsgp

تعدادی از عوامل ممکن است به افزایش فعالیت شکار نهنگ در بازار Toncoin کمک کنند. اول، نهنگ ها ممکن است ماهی تن را با پیش بینی افزایش قیمت یا تغییرات آتی در اکوسیستم ماهی تن برداشت کنند. از طرفی اخبار خوب و اتفاقات آتی مرتبط با شبکه تون می تواند باعث افزایش علاقه معامله گران و تجارت عظیم آن شود.
همانطور که قبلا توسط رمز نیوز گزارش شده بود، ماه گذشته پاول دورف، مدیر عامل تلگرام، از ارز مرتبط با tincoin رونمایی کرد که کاربران می توانند از آن برای پرداخت کالاها و خدمات دیجیتال در اپلیکیشن تلگرام استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار