بیت کوین (BTC)، بزرگترین ارز دیجیتال، طی هفته گذشته در بحبوحه ورودی های قابل توجه برای شناسایی ETF ها و کاهش شدید جریان خروجی از GBTC Grayscale، حرکتی قوی به سمت سطح 43000 دلار انجام داده است.
در همین حال، علی مارتینز، تحلیلگر مشهور، الگوی تاریخی را تأیید کرد که نشان می دهد قیمت بیت کوین به بالای 40500 دلار رسیده است که میانگین سطح شاخص MVRV است. این سیگنال تاریخی پتانسیل بهبود قوی بیت کوین را نشان می دهد.
به گفته مارتینز، بر اساس این الگو، بیت کوین احتمالا به خط انحراف استاندارد 1.0 نزدیک می شود و به قیمت تخمینی 60000 دلار می رسد. بنابراین، معامله گران و سرمایه گذاران باید توسعه بازار بیت کوین را به دقت زیر نظر داشته باشند تا فرصت های بالقوه را شناسایی کنند.

 

 

 

خدمات پک کامل وریفای صرافی و بروکرهای ترید

یکبار هزینه کنید، با خیال راحت در معتبرترین صرافی ها وبروکرهای دنیا ترید کنید

 

وریفای تضمینی صرافی ها و بروکرها با ارائه پکیج مدارک کامل شامل پاسپورت، آیدی کارت، گواهینامه و قبض

وریفای صرافی و بروکرها و سایت های فریلنسری

پشتیبانی کامل و تضمین انجام وریفای

کیفیت مدارک با بالاترین کیفیت ممکن

پشتیبانی 24 ساعته

چاپ مدارک با مشخصات دلخواه فرد

وریفای صرافی های معتبر بایننس، کوکوین، کوین بیس، مکسی و بروکرها

 

تماس برای تهیه پکیج وریفای و اطلاع از شرایط با آیدی زیر:

https://t.me/binanceverificate

ثبت پیام برای وریفای

 

 

 

 

در همین حال، دیگر تحلیلگران بازار پیش بینی می کنند که با نزدیک شدن به جلسه نصف شدن بیت کوین در آوریل 2024، قیمت ارز دیجیتال به افزایش خود ادامه خواهد داد.
علاوه بر این، عرضه بالای استیبل کوین تتر (USDT) در صرافی ها نشان دهنده افزایش قدرت خرید در بین سرمایه گذاران است که می تواند قیمت بیت کوین را افزایش دهد.
هنریک سیبرگ، اقتصاددان کلان و تحلیلگر ارزهای دیجیتال، پیش بینی خود از “بزرگترین رونق در ارزهای دیجیتال” را توییت کرد و اظهار داشت که احساسات صعودی و بازگشت سرخوشی و هیجان یادآور اوج های قبلی بازار است. اکنون باید دید که آیا قیمت بیت کوین مستقیماً از سطوح فعلی افزایش می یابد یا قبل از افزایش قیمت، با عقب نشینی مواجه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار