به گفته مکس کیسر، اگر دعوای بر سر هش ریت بین آمریکا، ایران و ونزوئلا بالا بگیرد، بیت کوین به قیمت 500,000$ دلار خواهد رسید. البته جنگ بر سر هش ریت ماینینگ بیت کوین از همین لحظه هم شروع شده است.

در آخرین قیمت از برنامه تلویزیونی مکس کیزر با عنوان «Keiser Report»، کیسر پیش بینی کرده است که ایران و ونزوئلا می تواند باعث شود تا نهایتاً ترامپ مجبور به قبول بیت کوین شود.

 

کیسر: خدا از مسیر پروتکل بیت کوین به ما می نگرد

در صورتی که چنین رشد قیمتی عجیب و غریبی اتفاق بیفتد باید رشد قیمت BTC را مدیون تهران باشیم که در حال حاضر حدود 3% از کل هش ریت استخراج بیت کوین را در دست دارد. به طور خلاصه بخواهیم بگوییم به خاطر بحث زمان دیر یا زود آمریکا باید وارد جنگ بیت کوین با ایران و ونزوئلا شود.

در حال حاضر ایران 3% از کل هش ریت استخراج دنیا و ونزوئلا 3%-5% از این استخراج را در اختیار دارد که رشد بسیار زیادی در مدت کوتاه محسوب می شود.

بدون شک برهه از زمان می رسد که آمریکا می گوید ما باید وارد مسابقه سرعت استخراج بیت کوین در قرن 21ام شویم و سپس سعی خواهد کرد تا نزدیک 20% از هش ریت استخراج دنیا را در اختیار بگیرد. در نتیجه امنیت بیت کوین رشد صعودی داشته و انتظار داریم قیمت BTC به 400,000$ دلار یا 500,000$ دلار برسد.

برای کیسر با تکرار استدلال های قبلی خود، بیت کوین نمایانگر «آزادی بیان» است که دولت با کنترل آن این موضوع را انکار کره و جایگاه ارزهای دیجیتال در جامعه را به کلی رد می کند.

او همچنین در مورد بیت کوین گفت: “بیت کوین همان مونالیزا قرن 21ام است، بیت کوین خود آگاهی است که ما را از طریق جنبه های  مکانیکی کوانتوم نگریسته و چشمان خدا را به سمت هدایت می کند.

در نتیجه خدا به ما از طریق پروتکل بیت کوین نگریسته و سعی دارد بفهمد «ما چگونه این گونه انسانی را اصلاح می کنیم زیرا آنها به خاطر بانک مرکزی از مسیر اصلی خود دور شده اند؟!

 

ثروت غیر قابل سانسور، غیر قابل انکار و غیر قابل تخریب

وضعیت کنونی بازارهای کلان دنیا و مشقت بسیاری از آمریکا که نمونه آن را در اعتراضات مربوط به کشتن سیاه پوستان است مشاهده می کنید که همه اینها با صحبت های کیسر همخوانی دارد.

خشم دولت و تزریق حجم زیادی از دلار آمریکا به بازار، همگی با وضعیت بازار سهام که اکنون بهترین رشد را از سال 2011 تاکنون تجربه کرده در تضاد است. در همین زمان بود که بانک مرکزی آمریکا بخش های عظیمی از بازار سهام، معادل 30% ناخالص تولید محصولات داخلی آمریکا را در اختیار گرفت.

هفته گذشته بود که کیسر از تظاهرات کنندگان درخواست کرد تا به جای تلاش برای تلافی قتل سیاه پوست ها، بیت کوین بخرند.

حقیقت این است که اگر شما می خواهید حاکم زندگی خود باشید، اگر به دنبال عدالت و ثروت غیر قابل سانسور، غیر قابل کشف و تخریب هستید تنها یک راه حل پیش روی شما قرار دارد، آن هم بیت کوین است و تمام.

 

منبع: cointelegraph

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار