شاید ابتدا با خود بگویید چه نیازی به نرم افزار استخراج بیت کوین خواهیم داشت؟ وقتی سخت افزار و ماینرها آماده به کار بوده و هرکدام روی خودشان نرم افزار پیشفرض دارند چه دلیلی دارد که به دنبال نرم افزار استخراج بیت کوین باشیم؟ خب، باید دقت کنید که انتخاب همه استخراج با نرم افزار پیشفرض نصب شده روی ماینرها نخواهد بود.

به عنوان مثال فارم دارها و کسانی که می خواهند حرفه ای این کار را انجام دهند، افرادی که تمایلی به پیوستن به استخرهای استخراج ندارند و افرادی که می خواهند با کارت گرافیک GPU یا ماینرهای USB یا FPGA استخراج انجام دهند. همه این موارد گفته شده ترجیح می دهند تا نرم افزار استخراج بیت کوین مجزایی برای خودشان نصب کرده و با آن کار خود را آغاز کنند.

اگر از سیستم ویندوزی می خواهید استفاده کنید باید نرم افزاری را انتخاب کنید که با سیستم عامل شما سازگاری داشته باشد. در این مطلب از سایت ای کلابز ما به شما بهترین نرم افزارهای استخراج بیت کوین در سال 2020 که با سیستم عامل ویندوز سازگاری دارند را معرفی خواهیم کرد. تا هرچه سریع تر استخراج بیت کوین را شروع کنید.

مطمئناً گزینه های بسیار زیادی به عنوان نرم افزار استخراج بیت کوین وجود دارد اما بدون شک بعضی از آن ها بهتر از مابقی بوده و شما هم باید به دنبال بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین باشید. زیرا بعضی از نرم افزارهای استخراج بیت کوین نه تنها سودی برای ماینردارها ندارند بلکه باعث ضرر کردن آن ها نیز می شوند.

 

نرم افزار استخراج بیت کوین

1. نرم افزار استخراج بیت کوین سی جی ماینر(CGMiner)

یکی از معروف ترین و بهترین نرم افزارهای استخراج بیت کوین، سی جی ماینر است. این نرم افزار در حال حاضر برای ویندوز، مکینتاش و لینوکس قابل نصب بوده و گزینه فوق العاده ای برای استخراج کنندگان به حساب می آید. این نرم افزار پروژه ای Open source (منبع باز) است که با زبان C نوشته شده است.

سی جی ماینر از مزایایی همچون اورکلاک، مانیتورینگ، کنترل سرعت فن و قابلیت رابط از راه دور پشتیبانی می کند که باعث ممتاز شدن آن در بین دیگر نرم افزارهای استخراج بیت کوین شده است. همچنین این نرم افزار می تواند با استفاده از یک مینی- دیتابیس بلوک های جدید استخراج را شناسایی کند.

نرم افزار استخراج بیت کوین

علاوه بر موارد گفته شده پشتیبانی از بارگذاری دودویی هسته ها، چندین GPU و استخراج CPU را نیز به مزایای استفاده از این نرم افزار استخراج بیت کوین اضافه کنید.

این نرم افزار در حال حاضر از سه روش استخراج کارت گرافیک، پردازنده و ASIC پشتیبانی می کند و تنها عیبی که می تواند به آن گرفت نداشتن رابط گرافیکی جذاب است.

نرم افزار استخراج بیت کوین سی جی ماینر این امکان را به کاربر می دهد تا بدون ثبت نام در استخرهای استخراج آماده، شروع به استخراج بیت کوین کند. البته دقت کنید که برای استخراج بدون واسطه باید فول نود بیت کوین بوده و بلاکچین را روی سیستم خود نصب کنید. اما قبل از کنار گذاشتن استخرها باید بدانید که ماینرهای سطح پایین و متوسط در ماینینگ مستقیم شانس زیادی در یافتن جواب معادلات بلوکه های بیت کوین ندارند. در نتیجه ممکن است هیچ درآمدی با این کار عایدتان نشود.

اگر انتخاب اول و آخرتان نرم افزار استخراج بیت کوین CGMiner است می توانید همین الان آن را از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود نرم افزار استخراج بیت کوین CGMiner

 

2. نرم افزار استخراج بیت کوین بی اف جی ماینر(BFGMiner)

گزینه بعدی نرم افزار استخراج بیت کوین بسیار شبیه CGminer است با این تفاوت که فقط از دستگاه های ASIC و FPGA پشتیبانی کرده و نمی توانید برای استخراج بیت کوین با کارت گرافیک از آن استفاده کنید. نرم افزار بی اف جی ماینر نیز با زبان C نوشته شده و دارای قابلیت هایی مثل کلاکینگ داینامیک، مانیتورینگ و رابط کاربری از راه دور است.

زمانی که از نرم افزار استخراج بیت کوین BFGMiner استفاده کنید، هش شما بر اساس مشهورترین الگوریتم ها مثل Scrypt و SHA256d محاسبه خواهد شد. حتی می توانید از نرم افزار بی اف جی ماینر برای استخراج چندین ارز دیجیتال به صورت همزمان استفاده کنید که یک مزیت به خصوص محسوب می شود.

نرم افزار استخراج بیت کوین

البته دقت داشته باشید که در حال حاضر نرم افزار استخراج بیت کوین BFGMiner از سیستم عامل های ویندوز و لینوکس پشتیبانی کرده و رابط کاربری جذابی ندارد.

یکی از قابلیت های به خصوص نرم افزار استخراج بی اف جی ماینر، قابلیت MoneyMaker است که با زدن تنها یک دکمه می توان با تنظیمات پیشفرض نرم افزار کار استخراج را شروع کرد.

اگر انتخاب تان نرم افزار استخراج بیت کوین BFGMiner است می توانید همین الان آن را از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود نرم افزار استخراج بیت کوین BFGMiner

 

3. نرم افزار استخراج بیت کوین Awesome Miner

نرم افزار استخراج بیت کوین اوسام ماینر راه حل کاملی برای مدیریت و نظارت بر عملکرد استخراج دستگاه های شما خواهد بود. این نرم افزار جامع و کاربردی می تواند به صورت همزمان 200 هزار ماینر ASIC و 25 هزار ماینر کارت گرافیک/پردازنده را مدیریت و پشتیبانی کند.

در حال حاضر این نرم افزار استخراج بیت کوین تنها بر روی سیستم عامل های ویندوز و لینوکس قابل راه اندازی بوده و نسخه ریموت Awesome Miner نیز هر دو پلتفرم را پشتیبانی می کند. علاوه بر این این نرم افزار از بیش از 50 نرم افزار مشهور استخراج بیت کوین نیز پشتیبانی کرده و دستتان را برای مدیریت یک فارم تمام عیار باز خواهد گذاشت.

نرم افزار استخراج بیت کوین

نرم افزار Awesome miner از بیش از چند صد ارز دیجیتال پشتیبانی کرده و اطلاعات آماری و درآمدی آن را در اختیار فارم داران قرار خواهد داد. نکته جالب اینجاست که هر نرم افزار استخراج دیگر، الگوریتم، ارز دیجیتال یا استخر استخراجی که بخواهید را می توانید به آن اضافه کرده یا روی آن راه اندازی کنید.

با استفاده از این نرم افزار مدیریت استخراج بیت کوین می توانید مشخصات و وضعیت GPU ها مثل سرعت کلاک، سرعت فن، مصرف برق و دما را زیر نظر داشته باشید و نسبت به از کار افتادن GPU یا داغ شدن آن ها اقدام کنید.

اگر انتخاب تان نرم افزار استخراج بیت کوین Awesome Miner است می توانید همین الان آن را از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود نرم افزار استخراج بیت کوین Awesome Miner

 

4. نرم افزار استخراج بیت کوین MultiMiner

نرم افزار استخراج بیت کوین مولتی ماینر MultiMiner یک نرم افزار نسخه دسکتاپ است که می توان آن را بر روی ویندوز، مکینتاش و لینوکس نصب کرد. از این نرم افزار می توان برای استخراج بیت کوین و لایت کوین بر روی کارت های گرافیکی، Asic ها و FPGA ها استفاده کرد.

در حقیقت نرم افزار مولتی ماینر از موتور استخراج (BFGMiner) برای شناسایی سخت افزارهای استخراج موجود استفاده کرده و سپس به شما امکان انتخاب کوین مورد نظر برای استخراج را می دهد. این نرم افزار استخراج بیت کوین به گونه ای طراحی شده که برای کاربران تازه کار و حرفه ای کاربردی خواهد بود. زیرا هم قابلیت نصب با یک گزینه را داراست و هم می توانید ویژگی های مورد نظر خود را برای آن فعال کنید.

اگر انتخاب تان نرم افزار استخراج بیت کوین MultiMiner است می توانید همین الان آن را از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود نرم افزار استخراج بیت کوین Multiminer

 

نتیجه گیری بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین

در حال حاضر همه دستگاه های ماینری که جدیداً راهی بازار می شوند، دارای نرم افزار های پیشفرض نصب شده هستند و نیاز به نصب هیچ نرم افزار اضافه نخواهید داشت. اما اگر به هر یک از دلایل ذکر شده احساس کردید که نیاز به نصب نرم افزار استخراج بیت کوین و شخصی سازی محیط کاربری خود دارید بهتر است یکی از نرم افزارهای بالا را که جزء بهترین گزینه ها در سال 2020 هستند را انتخاب کنید.

اکثر نرم افزارهایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم بدون نیاز به وصل شدن به استخرهای استخراج ماینینگ انجام می دهند. اما به خاطر داشته باشید که ماینرهای سطح پایین و متوسط قابلیت استخراج مستقیم را نخواهند داشت و برای ماینرهای حرفه ای نیز باید فول نود باشید.

علاوه بر این اگر تصمیم گرفته اید که با کامپیوتر خانگی یا لپ تاپ خود استخراج انجام دهید، نرم افزار استخراج بالا به شما کمک خواهند کرد تا این کار را انجام دهید. هرچند که با توجه به رقابت زیاد ماینرها و بالا رفتن سختی شبکه ممکن است این روش دیگر سودآوری چندانی برای شما نداشته و تنها به سیستم خود آسیب بزنید.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار