روز گذشته حصین رپر مشهور ایرانی در استوری اینستاگرام خود ویدئویی منتشر نمود که در آن موجودی بیت کوین خود را به تمامی فالورهای اینستاگرام خود نشان داد. طبق ویدئوی منتشر شده او در ولت خود حدود 53,000 واحد بیت کوین دارد که در حال حاضر به دلار رقمی حدود 505 میلیون دلار است.

با توجه به ویدئوی پخش شده توسط این خواننده رپ ایرانی، وی تمامی بیت کوین های خود را در ولت آنلاین بلاکچین خود نگه داری می کند که رقم بسیار بزرگی به حساب می آید. هرچند که تعداد دقیق بیت کوین ها به علت بی کیفیت بودن تصویر مشخص نیست ولی با توجه به قیمت دلاری درج شده داخل ولت می توان به صورت تخمینی محاسبه کرد که او در حال حاضر 53 هزار بیت کوین در داخل کیف پول خود نگهداری می کند.

حصین که به او حسین ابلیس نیز گفته می شود، متولد 12 مرداد 1366 بوده و از سال 1378 کار هنری خود را آغاز کرده است. وی در حال حاضر بیش از 2.1 میلیون فالور داشته و فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته ارتباطات از دانشگاه ارمنشتان است. حصین تاکنون همکاری های مشترکی با هیچ کس، رضا پیشرو، صادق، شایع، عرفان، امیر تتلو، فلاکت، بیگرض، سوگند، نیموش، سهراب ام جی و بسیاری از خواننده های مشهور ایرانی دیگر داشته است.

 

چالش های حصین رپر

حصین رپر در روز دوشنبه 26 آذرماه 86 توسط پلیس مشهد دستگیر شد که این دستگیری به علت یافتن آلات موسیقی و آلبوم های سیاسی و توهین به مسئولین بود.

همچنین حصین رپر در سال 1391 به همراه صادق به علت حمل ماری جوانا در کشور ارمنستان دستگیر شد که گزارش این خبر حتی در شبکه های کشور ارمنستان نیز پخش شد. البته حصین رپر یک هفته بعد از بازداشت آزاد شد ولی دوست او صادق تا 8 ماه در زندان ماند.

 

آیا بیت کوین کیف پول بیت کوین حصین رپر جعلی است؟

با توجه به زیاد بودن مقدار موجودی ولت آنلاین کیف پول حصین رپر احتمال جعلی بودن آن نیز داده شده است. او که اکنون برای خود نهنگ بیت کوین نیز محسوب می شود نباید این مقدار ارز دیجیتالی را داخل یک ولت آنلاین نگهداری کند و این کار کمی غیر منطقی به نظر می رسد.

علاوه بر این چند نفر از نزدیکان و منابع آگاه در مورد وضع مالی او گفته اند که حصین رپر در حال حاضر درگیر مشکلات مالی است و بعید است که کیف پولی بیت کوین با چنین موجودی به او تعلق داشته باشد.

حصین رپر

متأسفانه با روش های گوناگونی می توان رقم بیت کوین داخل حساب را دستکاری کرد یا حتی داشتن دسترسی به کلید عمومی کیف پول دیگران یکی دیگر از مواردی است که می توان از آن برای زیاد نشان دادن موجودی بیت کوین خود سوء استفاده کرد.

نکته دیگر که می تواند حاکی از جعلی بودن این کیف پول و میزان بیت کوین موجود در آن باشد، ظاهر شدن پیغام خوش آمد گویی بلاکچین است که نمایش آن برای شخص استفاده کننده از یک ولت با چنین موجودی بسیار عجیب به نظر می رسد.

 

منبع: Instagram

 

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار