بعد از بسته شدن صرافی کریپتولند و بلوکه شدن سرمایه بسیاری از کاربران این صرافی، بالاخره خبرهای خوشی در مورد بازپس گیری و حسابرسی به مالباختگان کریپتولند به گوش می رسد.

در آخرین اطلاعیه منتشر شده در سایت گرداب که یکی از سایت های مرتبط با سپاه جمهوری اسلامی ایران است عنوان شده که در پی دستگیری مدیران سایت و صرافی کریپتولند و مسدود بودن حساب مشتریان در این سایت، فرآیند بررسی و حسابرسی کاربران دارای سرمایه در این سایت از روز سه شنبه اول تیرماه صورت خواهد پذیرفت.

اما با توجه به حجم بالای افراد دارای حساب در این سایت، فرآیند احراز هویت این افراد و ورودشان به سایت با توجه به ارقام کدملی شان صورت خواهد پذیرفت.

طبق آخرین اخبار کریپتولند تمامی افرادی که در این سایت حساب و موجودی داشته اند می توانند در روز مشخص شده با توجه به رقم آخر کدملی خود به سایت رسمی کریپتولند به آدرس www.Cryptoland.com مراجعه نموده و بعد از انجام فرآیند احراز هویت سرمایه خود را پس بگیرند.

آخرین اخبار کریپتولند

اما حتماً باید به این مورد دقت داشته باشید که در روز مورد نظر وارد سایت شده و پرداخت تنها در صورت احراز و تأیید هویت صورت خواهد پذیرفت.

بر اساس این اطلاعیه نوبت احراز هویت و ثبت نام کاربرانی که رقم آخر کد ملی آن ها 0، 1 و 2 است باید حتماً روز سه شنبه تاریخ 1ام تیرماه 1400 از ساعت 10 صبح تا 24 به سایت کریپتولند مراجعه کرده و احراز هویت انجام دهند.

همچنین نوبت احراز هویت کاربرانی که رقم انتهایی کد ملی آن ها ارقام 3، 4 و 5 است باید حتماً روز چهارشنبه دوم تیرماه به سایت مراجعه کرده و فرآیند احراز هویت خود را انجام دهند.

نوبت احراز هویت کاربرانی که رقم آخر کدملی آنها ارقام 6، 7 و 8 است نیز باید حتماً در تاریخ پنجشنبه سوم تیرماه به سایت مراجعه نموده و همانند دیگر کاربران احراز هویت انجام دهند.

نوبت احراز هویت و ثبت نام کاربرانی که رقم آخر کد ملی آنها رقم 9 بوده و همچنین کاربرانی که به هردلیلی موفق نشدند در روزهای ذکر شده به سایت مراجعه کنند جمعه 4ام تیرماه 1400 خواهد بود.

نکته مهم آخرین اخبار کریپتولند: دقت داشته باشید که در صورت عدم ثبت نام و احراز هویت در مهلت مقرر، تمام مسئولیت و تبعات این اقدام با خود کاربر خواهد بود.در نتیجه در تاریخ مقرر به سایت کریپتولند مراجعه نموده و نسبت به حسابرسی خود اقدام نمایید.

همچنین طبق اطلاعیه های دریافتی افرادی که با توجه به رقم کد ملی موعد ثبت نامشان نرسیده است، لطفاً به سایت مراجعه نکنند. زیرا سایت ظرفیت پشتیبانی از کاربر به صورت محدود را داشته و اینکار شما می تواند باعث بروز مشکلاتی در ارائه خدمات به دیگران شود.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار