ظهور Hamster Combat رکوردهای بسیاری را شکست. اتفاقات و ویژگی های این بازی تلگرامی با جذب بیش از 155 میلیون کاربر در مدت کوتاهی حدود 6 ماه قابل بحث است. با این حال نقش مهم بازیکنان ایرانی در همستر کامبت مشخص است.
در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به آمار جالب کاربران ایرانی در این بازی و سپس به معرفی بهترین بازیکنان همستر کمبت ایرانی می پردازیم. با ما همراه باشید
بهترین بازیکن ایران در همستر کامبت
محبوبیت همستر کامبت در بین ایرانیان بر کسی پوشیده نیست. در آماری که اخیرا منتشر شده است، سه استان کرمانشاه، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به عنوان استان های دارای بیشترین مصرف کننده همستر معرفی شده اند.
اگرچه شناسایی بازیکنان همستر تنها با نام حساب کاربری آنها امکان پذیر است و به همین دلیل نمی توان با قطعیت ملیت بازیکنان را تعیین کرد. در زیر سعی کرده ایم بهترین بازیکنان هر سطح از بازی را معرفی کنیم. این بازیکنان در بین 100 بازیکن برتر در هر سطح هستند که برنده های بیشتری کسب کرده اند.

 

 

گروه ارز دیجیتال
گروه ارز دیجیتال

https://t.me/eclubsgp

با توجه به سطح در مراحل اولیه بازی، نرخ سود بسیار پایین است. جستجوی خود را با سطح حماسی بازی آغاز می کنیم که بین 2 تا 10 میلیون سکه برای کاربر متغیر است. حداقل 3 بازیکن ایرانی در این سطح حضور دارند که ویژگی های آنها به شرح زیر است.

رتبه نام مقدار پرافیت
۱ قهرمان بردیا ۴٫۱۰ میلیون
۳ Reyhan ۳٫۴۵ میلیون
۳۹ Zohre Aghaei ۳٫۱۷ میلیون

در سطح Legendary، با تعداد سکه ۱۰ تا ۵۰ میلیون، ایرانیان فعال‌تری حضور دارند. طبق نام‌هایی که در لیست برترین‌های همستر کامبت آمده، حداقل ۴ بازیکن ملیت ایرانی دارند.

رتبه نام مقدار پرافیت
۲۵ Amir R ۵٫۹۴ میلیون
۳۳ مسعود چگینی ۵٫۹۱ میلیون
۳۷ یعقوب ۵٫۹۰ میلیون
۴۹ Sohrab Darabpour ۵٫۸۸ میلیون

سطح بعدی، سطح Master است که برای کاربرانی با ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون سکه در نظر گرفته شده است. در این سطح هم نام ۲ ایرانی به چشم می‌خورد، گرچه به احتمال زیاد ایرانیان بیشتری در ۱۰۰ نفر برتر این سطح حضور دارد که به خاطر نام حساب‌شان قادر به شناسایی آن‌ها نیستیم.

رتبه نام مقدار پرافیت
۳۰ yasin ahmadi ۶٫۳۰ میلیون
۵۵ Vahid MD ۶٫۲۴ میلیون

سطح Grandmaster، سطحی است که برای بازیکنان حرفه‌ای همستر کامبت تدارک دیده شده. در این سطح کاربرانی قرار گرفته‌اند که ۱۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد سکه دارند.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار